انتشار مجموعه ۶ جلدی «ره، رهرو، رهبر» در آستانه نیمه‌ خرداد
دوشنبه 12 خرداد 1399

انتشار مجموعه ۶ جلدی «ره، رهرو، رهبر» در آستانه نیمه‌ خرداد

انتشارات انقلاب اسلامی در آستانه نیمه خرداد و سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره)، مجموعه شش جلدی «ره، رهرو، رهبر» را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، در آستانه‌ روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه که مصادف با وقایع تاریخی بزرگ و منقلب‌کننده‌ای بود، انتشارات انقلاب اسلامی مجموعه‌ ۶ جلدی «ره، رهرو، رهبر» مشتمل بر بیانات و مکتوبات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) را در ۶ موضوع مختلف گردآوری و منتشر کرد.

در واقع این مجموعه حاصل همان کتاب مرجع «ره، رهرو، رهبر» است که شامل بیانات و مکتوبات معظّم‌له در این عرصه تا سال ۱۳۹۱ بود و به صورت سیر تاریخی و بدون دسته‌بندی موضوعی در سال ۱۳۹۴ منتشر شد.

به عبارت دیگر مجموعه‌ ۶ جلدی حاضر، علاوه بر اینکه مطالب موجود در کتاب مرجعِ «ره، رهرو، رهبر» را دسته‌بندی کرده و به صورت مجزا ارائه داده، مطالب آن نیز به میزان ۶ سال  به‌روزرسانی شده است.

«دروس و وصایای امام خمینی، موانع»، «انحرافات و دشمنی‌ها با امام (ره) و خط امام (ره)»، «خدمات، برکات و آثار وجودی امام خمینی (ره)»، «امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی»، «خط امام (ره)» و «شخصیت امام خمینی (قدّس‌سرّه)» عناوین مجموعه شش جلدی «ره،رهرو، رهبر» هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه این مجموعه اینجا را کلیک کنند.

نظر بدهید