کتاب «قطره‌ای از دریای نماز» اثری متفاوت از حجت‌الاسلام قرائتی منتشر شد
چهارشنبه 18 مرداد 1396

کتاب «قطره‌ای از دریای نماز» اثری متفاوت از حجت‌الاسلام قرائتی منتشر شد

کتاب قطره‌ای از دریای نماز به قلم استاد تفسیر قرآن، حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی با محتوای آشنایی با نماز به زبان ساده منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، این کتاب که به قلم شیوای حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی نگاشته شده است، حاوی مطالب آموزنده در حوزه نماز است. ویژگی منحصر به فرد این اثر در ساده بودن زبان کتاب و توجه به خواست مخاطب است.
این کتاب با سخنانی در حوزه تعریف نماز و چرایی اهمیت نماز آغاز می‌شود و با آموزش نحوه عبادت به بیش از نوزده سوال اصلی در موضوع نماز پاسخ می‌دهد، در پایان نیز با ذکر خاطراتی آموزنده حلاوت درک این فریضه الهی را به مخاطبان می‌چشاند.
از دیگر عناوین طرح شده در این کتاب می‌توان به؛ معنای اقامه کردن نماز، رعایت ادب در نماز، مصادیق سبک شمردن نماز، یادگیری تلفظ صحیح حروف در نماز و عواقب اعراض از یاد خدا و سبک شمردن نماز اشاره کرد.
این کتاب حاوی ده پرسش از متن کتاب است که مخاطبان می‌توانند در مسابقه این کتاب از طریق ارسال پیامک شرکت کرده و به تعدادی از برگزیدگان به قید قرعه کمک هزینه سفر مشهد اهدا خواهد شد.
مخاطبان علاقه‌مند به دریافت این اثر نفیس می‌توانند با شماره تلفن‌های 88900059-021 و 88991068-021 تماس بگیرند.
 
نظر بدهید