به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این مراسم ساعت 17:30 روز چهارشنبه، دهم مرداد ماه برگزار می‌شود و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر واقع در تهران، خیابان انقلاب، روبروی درب دانشگاه تهران میزبان علاقه‌مندان به حضور در این نشست خواهد بود.
وی با اشاره به این که «علی‌اکبر والایی» به عنوان نویسنده کتاب در این مراسم حضور خواهد داشت، بیان کرد: یوسف قوجق، نویسنده و عضو انجمن قلم ایران، کامران شرفشاهی، نویسنده و شاعر و کامران پارسی‌نژاد، داستان‌نویس و منتقد ادبی از مهمانان این مراسم هستند؛ همچنین حسین قرایی نیز به عنوان کارشناس مجری در این نشست حضور خواهد داشت.
«خلوت مدیر» عنوان رمانی است که نویسنده در آن داستان معلمی را روایت می‌کند که انسان آزادی‌خواه و روشنفکری است و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، حکم مدیریت مدرسه‌ای در پایین شهر تهران می‌گیرد و اتفاقاتی در آنجا رقم می‌خورد که همه حاکی از فساد جنسی و فرهنگی بدنه مدیریت کشور در زمان طاغوت است. مدیر، جلوی مفسدان قَد علم می‌کند و سرانجام با شروع زمزمه‌های انقلاب به صف انقلابیون می‌پیوندد و انقلاب را تا پیروزی همراهی می‌کند.
به‌نشر این کتاب را در قالب 368 صفحه و در قطع رقعی با شمارگان یک هزار نسخه منتشر و با قیمت 250 هزار ریال روانه بازار کرده است.
 

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behanshr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر @behnashr از طریق پیام‌رسان‌های بله و ایتا به آدرس نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.