پرخو؛ رمان گره خوردن علم و ثروت و سیاست در روزگارما
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399

پرخو

پرخو؛ رمان گره خوردن علم و ثروت و سیاست در روزگارما

«پرخو» اثر شبنم غفاری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، پرخو؛ داستانی جذاب و پرکشش با محوریت مبارزه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

پرخو؛ یکی از معدود رمان های سیاسی اجتماعی امروز ماست. روز هایی که منفعت طلبی برخی از افراد و نفوذ بیگانگان در میان مردم کنار دستمان، سلامتی ما را هدید می کند.
پرخو داستان زنی را روایت می‌کند که در میانۀ پژوهش‌های علمی و آزمایش‌های عملی، به نتیجه‌ای تکان‌دهنده و باور‌نکردنی دست پیدا می‌کند؛ نتیجه‌ای که تمام مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد و او را سوق می‌دهد سمت  دوراهی‌های زندگی و  انتخاب‌هایی سخت و تردید‌آمیز. زنی که در طول داستان هر روز قوی‌تر و مصمّم‌تر از روز قبل است.
 پرخو داستان مبارزه است. مبارزه‌ای برای رسیدن به راستی و نابودی نفاق. در پرخو فقط سمیرا نیست که باید انتخاب کند؛ همۀ آدم‌های دور‌و‌برش در مسیری قدم می‌گذارند که شک‌برانگیز و حساس است؛ دوراهی عافیت‌طلبی و حق‌جویی.
سمیرا و بقیۀ آدم‌های این داستان با هم یکی می‌شوند تا نتیجۀ باورنکردنی آزمایش‌ها و تحقیقات را سوق بدهند به سمت پاسخ‌گویی و شفافیت؛ به سمت نابودی دروغ و ریا؛ به سمت پرخو‌کردن، هرس‌کردن ریشه‌ها و شاخ و برگ‌های نفاق.
برش از کتاب:
با سمانه دست هم را می‌گرفتیم و می‌دویدیم لا‌به‌لای علف‌های بلند صحرای پشت خانه که آخرش می‌رسید به دیوار مدرسه. کلاس‌اولی‌ها پایشان گیر می‌کرد به ساقه‌های کلفت علف و توی گل و لای می‌خوردند زمین؛ آن وقت دستشان را می‌گرفتیم و بلندشان می‌کردیم. بابا می‌گفت. بابا همیشه می‌گفت دستت دراز باشد برای کمک به آدم‌ها؛ خودش ولی دستش همیشه روی تخت بود؛ بی‌حرکت. می‌خواهم دستم را دراز کنم. برای همین شروع کرده‌ام...

کتاب "پرخو"  داستانی جذاب و پرکشش با محوریت علم و ثروت و قدرت به قلم شبنم  در قطع رقعی و 128 صفحه، توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

علاقه مندان جهت تهیه کتب می توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (nashreshahidkazemi.ir) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با تخفیف تهیه  نمایید.

نظر بدهید