مهلت ارسال خاطرات حضور زنان در بحران کرونا تا پایان مرداد تمدید شد
شنبه 04 مرداد 1399

مهلت ارسال خاطرات حضور زنان در بحران کرونا تا پایان مرداد تمدید شد

«لشگر فرشتگان» که جمع آوری خاطرات حضور زنان در بحران کرونا را از خرداد ماه سال جاری آغاز کرده مهلت ارسال آثار را مجددا تا پایان مرداد ماه تمدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، متأسفانه این روز‌ها شاهد شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور هستیم که این امر موجب شده مردم و بخصوص کادر درمان روز‌های سختی را پیش‌رو داشته باشند. همانطور که در موج اول بیماری، گذشت و فداکاری‌های قابل ملاحظه‌ای را شاهد بودیم، قطعاً این‌بار نیز همان فداکاری ها و کمک‌های همدلانه ما را از این بحران عبور خواهد داد.

از این رو فراخوان ملی «لشگر فرشتگان» که جمع‌آوری خاطرات حضور زنان در بحران کرونا را از خردادماه سال جاری آغاز کرده و خاطرات جالب و قابل توجهی را دریافت کرده است، به منظور ایجاد فرصت بیشتر و امکان ثبت یا ارسال خاطرات، مهلت ارسال آثار را مجدداً تا پایان مردادماه تمدید کرد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

لازم بذکر است فراخوان ملی لشگر فرشتگان، جمع‌آوری خاطرات کرونایی زنان سرزمینم در ۵ محور با عناوین:

۱. خاطرات زنان تطهیرکننده و تدفین کننده اموات کرونایی

۲. خاطرات زنان کادر درمان و اورژانس

۳. خاطرات زنان جهادگر در تولید و توزیع ملزومات و مواد ضدعفونی‌کننده

۴. خاطرات زنان خانه‌دار در حفظ نشاط و آرامش خانوادگی

۵. خاطرات مادران و همسران کادر درمان و اورژانس

می‌باشد.

همانطور که قبلا نیز اطلاع رسانی شده است علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان، می‌توانند خاطره‌نگاره‌های خود را به‌صورت مکتوب یا فایل صوتی به @l_fereshtegan در یکی از پیام‌رسان‌های «بله»، «سروش»، «ایتا»، یا به شماره ۰۹۱۹۰۳۳۰۱۵۹ در «واتس آپ» یا به نشانی ایمیل fereshtegan99@chmail.ir  ارسال کنند.

‌گفتنی است خاطرات منتخب هیئت داوران، در قالب یک کتاب منتشر خواهند شد و به خاطرات برگزیده هیئت داوران، جوایز نفیس مادی و معنوی اهدا خواهد شد.

همچنین برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری اختتامیه و اعلام نفرات برگزیده در پایان شهریور ماه بعمل آمده است.

پیوستن حوزه هنری انقلاب اسلامی به مشارکت کنندگان و همراهان فراخوان ملی لشگر فرشتگان از دیگر خبرهای جدید مرتبط با این فراخوان ملی است. انتشارات تلاوت آرامش و مؤسسه فرهنگی هنری خیبر با مشارکت مجمع ناشران انقلاب اسلامی اقدام به راه اندازی این رویداد کرده بودند.

نظر بدهید