«بفرمایید بهشت»؛ قصه‌هایی واقعی از زندگی خانواده‌ای موفق
یکشنبه 12 مرداد 1399

بفرمایید بهشت

«بفرمایید بهشت»؛ قصه‌هایی واقعی از زندگی خانواده‌ای موفق

قصه‌هایی واقعی از زندگی خانواده‌ای موفق در «بفرمایید بهشت» منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، «بفرمایید بهشت»، قصه‌هایی واقعی از زندگی آرام و دلنشین خانواده‌ای پویا و موفق است. قصه‌هایی که می‌آموزد چگونه در برابر مسائل و مشکلات خانواده بایستیم و آن را به بهترین وجه حل کنیم.

این کتاب، روایت‌های واقعی مادری است از حوادث روزمره زندگی‌اش؛ از خانواده و بچه‌های ریز و درشتش که هر کدام دنیاها و نیازهای متفاوتی دارند.

مادر با کمک گرفتن از هنر قصه‌گویی و با تعریف طنزگونه‌ وقایع زندگی و خاطراتش، می‌کوشد از  پیشامدهای جزئی زندگی عبور کند‌‌ و به ساحت‌های عمیق انسانی قدم بگذارد.

اگر شما هم دنبال تجربه‌ای شیرین و متفاوت از سبک زندگی هستید، بفرمایید بهشت.

«خودم و علی هم از سرما قوز کرده بودیم روی تخت و داشتم فکر می‌کردم کی از این وضع نجات پیدا می‌کنیم. ناگهان سرم علی که مثل آبشار توی دستش سرازیر می‌شد کار دستش داد و نتوانست خودش را کنترل کند. یک‌دفعه کل اتاق گلگون شد! مامان محمدحسین وحشت‌زده جیغ زد: این چیه؟ چرا قرمزه؟ می‌دانستم به خاطر وسواس شدیدش دارد چه عذابی‌ می‌کشد، ولی من چکار می‌توانستم بکنم جز اینکه توی فضای نیمه‌تاریک اتاق لباس و ملافه علی را عوض کنم و برای خودم اشک بریزم.

در آن لحظه‌ها فقط دلم می‌خواست توی خانه‌مان باشم. علی‌ام سالم باشد، از در و دیوار بالا برود، ظرف‌هایم را بشکند و خاک گلدان‌ها را بریزد بیرون و حسرت یک ربع خواب بعدازظهر را بگذارد به دلم.»

این کتاب به قلم محدثه‌سادات طباطبایی و به همت انتشارات عهدمانا در 164 صفحه رقعی و با قیمت 25هزار تومان منتشر شده است.

نظر بدهید