«به نقش گلیم» تازه‌ترین اثر شهرستان ادب منتشر شد
سه شنبه 04 شهريور 1399

به نقش گلیم

«به نقش گلیم» تازه‌ترین اثر شهرستان ادب منتشر شد

‌تازه‌ترین اثر انتشارات شهرستان ادب برای نوجوانان منتشر شد. «به نقش گلیم» عنوان کتابی نوشته محمد محمودی نورآبادی است که به شهدای مدافع حرم می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، «به نقش گلیم» ‌تازه‌ترین اثر  انتشارات شهرستان ادب در اختیار علاقمندان داستان فارسی قرار گرفت.

«به نقش گلیم» داستان نوجوان نیازمندی است که حامی نیکوکاری دارد و به صورت ناشناس از او حمایت می‌کند. دختر نوجوان اندک‌اندک درصدد شناخت این مرد است که خبر می‌رسد او در سوریه است و دچار حادثه شده است.

پی‌گیری زندگی این مدافع حرم و آشنایی با زندگی‌اش و در نهایت مواجهه‌ نهایی با او و چگونگی آن، داستان این کتاب است. نویسنده با خلق شخصیت‌های خاص و ماجراهایی پرتب و تاب به بازنمایی چهره‌ی قهرمانانی از میان مردم دست زده که در غوغای اخبار و وقایع روزمره به چشم نمی‌آیند.

در بخشی از این رمان می‌خوانیم: این قصه مفصل است زهرا جان، این هارا ننویسم و خاطر تورا مکدر نکنم بهتر است. مثلا اگر بخواهم حال و روز مادر و سه برادر و خواهر حیدر را هم بنویسم، ماجرا شکل جنایی پیدا می‌کند و اعصاب تورا با آن روح لطیفت به هم می‌ریزد.

دوست دارم در حد امکان از زندگی برایت بنویسم و کمتر به مردن و شکنجه و سیاه چال بپردازم. تو و امثال تو مادران آینده وطن هستید و باید بیش‌تر زندگی را مشق کنید.

این کتاب به قلم محمد محمودی نورآبادی  در شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

نظر بدهید