انتشار خاطرات مردی که می‌خواست «طاغوتی» باشد
چهارشنبه 01 بهمن 1399

این صدف انگار مروارید ندارد!

انتشار خاطرات مردی که می‌خواست «طاغوتی» باشد

کتاب «این صدف انگار مروارید ندارد!»، خاطرات خودنوشت اسماعیل ابراهیمی از سوی نشر نارگل منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «این صدف انگار مروارید ندارد!»، خاطرات خودنوشت اسماعیل ابراهیمی از زمان تولد وی در سال ۱۳۳۷ در محله «نظام آباد» تا سال ۱۳۶۵ را در برمی‌‌گیرد.

این کتاب در ۳۵ پرده تنظیم شده و زندگی پرماجرای اسماعیل ابراهیمی از علاقه به سینما و موسیقی و فعالیت در بازار در سال‌های پیش از انقلاب و حضور در آموزش و پروش شهر مریوان در بحبوحه وقایع کردستان را روایت می‌کند. دعوت از تیم ملی فوتبال برای برگزاری مسابقه تدارکاتی جهت ارتقای روحیه رزمندگان و مردم شهر مریوان در سال ۱۳۶۰ به واسطه حضور برادرش «ناصر ابراهیمی» در کادر مربیگری تیم ملی فوتبال از بخش‌‌های خواندنی این کتاب است. پرده‌های پایانی کتاب، روایت تلاش شبانه‌روزی راوی برای درمان همسرش و در نهایت از دست دادن وی را در سال ۱۳۶۵ شامل می‌شود.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «می‌رفتم تا یک طاغوتی تمام‌عیار بشوم، انقلاب شد! داشتم یک انقلابی دوآتشه می‌شدم، انقلاب پیروز شد! رفتم جرأتم را در کردستان محک بزنم، جنگ شد! خواستم یک رزمنده تنوری بشوم، سر از اروپا درآوردم! آمدم طعم یک زندگی عادی را بچشم که...!!!».

«این صدف انگار مروارید ندارد!» در ۴۱۶ صفحه و با قیمت ۵۵۰۰۰ تومان از سوی نشر نارگل منتشر و روانه بازار شده است.

نظر بدهید