تمدید فراخوان دومین دوره جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو
شنبه 18 ارديبهشت 1400

تمدید فراخوان دومین دوره جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو

دبیرخانه دائمی جایزه مردمی و ادبی «شهید سیدعلی اندرزگو»، با توجه به استقبال علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره این جایزه، مهلت ارسال آثار را تا پایان اردیبهشت 1400 تمدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، رویکرد جایزه شهید اندرزگو بیان و روشنگری حقایق درباره دوره منحوس پهلوی‌هاست و اینک قرار است پس از گذشت دو سال از برگزاری نخستین دوره این جایزه، دومین دوره آن با آرمان برجسته‌نمایی و تقدیر از کتاب‌ها و آثار تولیدی با موضوع مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و سایر مراکز و تشکل‌های فرهنگی و ادبی برگزار شود.

پدیدآورندگان و ناشران می‌توانند آثار خود را با درون‌مایه‌های مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها و همچنین بیان حقایق و روشنگری درباره آن‌ دوران، در ‌گروه‌های داستان بلند و رمان بزرگ‌سال، داستان و شعر کودک و رمان نوجوان و همچنین روایت تاریخ، به دبیرخانه جایزه شهید سیدعلی اندرزگو ارسال نمایند.

چاپ اول آثار ارسالی باید متعلق به سال‌های 98 یا 99 باشد. همچنین، نویسندگانی که آثار منتشرنشده خود را ارسال می‌کنند، باید حداقل یک کتاب منتشرشده داشته باشند.

پدیدآورندگان می‌توانند دو نسخه از آثار خود را تا پایان اردیبهشت‌ماه 1400، برای دبیرخانه دائمی جایزه شهید سیدعلی اندرزگو به نشانی تهران، خیایان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک 140، مجمع ناشران انقلاب اسلامی ارسال نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایتِ رسمی مجمع ناشران انقلاب اسلامی به آدرس www.mananashr.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جایزه شهید سیدعلی اندرزگو به شماره 02166976482، داخلی 208 و 209 تماس حاصل نمایند.

زمان برگزاری جایزه، شهریور‌ 1400و همزمان با ایام شهادت شهید سیدعلی اندرزگو است. دبیرخانه زمان دقیق و محل برگزاری جایزه را متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد کرد.

نظر بدهید