کتاب واقلام فرهنگی اضافی خود را نذر مناطق محروم کنید
یکشنبه 30 خرداد 1400

کتاب واقلام فرهنگی اضافی خود را نذر مناطق محروم کنید

طرح «جهادی هبه و نذر کتاب» توسط کتابخانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر،  به نقل از خبرگزاری مهر، کتابخانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از عموم شهروندان دعوت می کند تا کتاب های خود را با عناوین و موضوعات مختلف در هر رده سنی و ملزومات اداری مازاد بر نیاز خود شامل میز، صندلی، کتابخانه، رایانه قدیمی، پنکه، بخاری و کولر را جهت تجهیز و یا احداث کتابخانه در مناطق محروم و کم برخوردار، در اختیار کتابخانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرار دهند.

علاقه مندان برای شرکت در این طرح می توانند تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ کتاب ها و ملزومات اداری خود را به آدرس "تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ساختمان مرکز همایش های بین المللی، طبقه منفی یک، کتابخانه." ارسال کنند.

مشارکت کنندگان طرح هبه کتاب، به عضویت رایگان سالانه کتابخانه تخصصی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در خواهند آمد و نیز موارد ارسالی در صورت نیاز به اصلاح، تعمیر شده و به مناطق محروم و کمتر برخوردار فرستاده می شود.

برای اطلاع بیشتر از طرح «جهادی هبه و نذر کتاب» کتابخانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می توانید با شماره تلفن ۸۸۶۵۷۰۲۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نظر بدهید