رمان «چینی بندزن» منتشر شد
یکشنبه 04 مهر 1400

چینی بندزن

رمان «چینی بندزن» منتشر شد

با خواندن این رمان گام­به­گام با عشق پاک خورشید و محمد جواد و رنجی­ که خانواده­ای روستایی بی­خبر از دنیا و ما­فیها متحمّل آن می­شوند، همراه می­شوید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، رمانی که پیش رو دارید روایت عشق پاکی است که از بد حادثه در برهه­ای از تاریخ به­وقوع می­پیوندد که رضاشاه با زور و تزویر، تمام قد سربرافراشته و کمر به نابودی عشّاق ایران زمین بسته است. با خواندن این رمان گام­به­گام با عشق پاک خورشید و محمد جواد و رنجی­ که خانواده­ای روستایی بی­خبر از دنیا و ما­فیها متحمّل آن می­شوند، همراه می­شوید؛ خانواده­ای که به حکم فقر و تنگدستی در تمام عمر از روستای کوچکشان بیرون نرفته­اند بالاجبار درگیر سفری سخت و طولانی می­شوند و در آرزوی رسیدن به مشهدالرّضا علیه­السّلام مشکلات این سفر تلخ را پشت­سر می­گذارند؛ هر یک از اعضای این خانواده­ی ساده و صمیمی، داستانی منحصر­به­فرد دارند و روح پاک و بی­آلایششان در طی زمان دستخوش حوادثی می­شود که نگرش آنان به زندگی را تغییر داده و عمق می­بخشد. رنجی که می­برند از رنجی که وطن متحمّل می­شود جدا نیست و قصّه­ی پر­غصّه­شان با تاریخ پرفراز و نشیب ایران در­هم آمیخته است. حوادث تاریخی­ای که این خانواده­ی بی­بضاعت و محروم پشت­سر می­گذارند همگی مستند و برگرفته از منابع تاریخی است، تا جایی که حتّی آتش کشیدن الاغی در مازندران به دستور رئیس املاک نیز بر اساس منابع متقن تاریخی ذکر شده است؛ و از آن­جا که خواننده­ی هوشمند ما اطمینان یابد که نویسنده در پی شکل­د­هیِ حافظه­ای کاذب در ذهن او نیست! فهرست منابع به پیوست در انتهای کتاب تقدیم شده است.

این رمان نوشته خانم زینب کریمی است و آقای امیروحید سعیدی‌فرد طراحی آن را به‌عهده داشته‌اند. این رمان در 394 صفحه رقعی و با قیمت 45 هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر و  در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه این کتاب با شماره تلفن‌های 66411151-093523564 تماس حاصل نمایند.

نظر بدهید