پشت پرده شکست یک ابرقدرت
یکشنبه 16 آبان 1400

الو کاخ سفید؟

پشت پرده شکست یک ابرقدرت

«الو کاخ سفید؟!» روایتی جذاب از تنها عملیات نظامی آمریکا در خاک ایران به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر،«الو کاخ سفید؟!» روایتی جذاب از تنها عملیات نظامی آمریکا در خاک ایران به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

این اثر روایتی تکان دهنده از ماجراهای پشت پرده کاخ سفید به روایت کاخ سفید نشین‌های واشنگتن است. روایتی داستانی از ماجرای گروگان گیری سفارت آمریکا و درماندگی و بیچارگی آمریکایی ها در این ماجرا. خلاصه ای مستند از اوضاع و احوال روزهایی که جیمی کارتر و هیئت حاکمه آمریکای ابرقدرت را در بن بستی عجیب گرفتار ساخته است.
در این کتاب از دخالت عقاید نویسنده پرهیز شده است تا روایت؛ رنگی از وقایع نگاری و روشن کردن زوایای تاریک یک دوره بحرانی در تاریخ آمریکا از دید آمریکایی ها به خود بگیرد. گرچه کم و بیش قصد تبرئه آمریکا را در مقابل ملت ایران در جای جای این وقایع می شود دید اما در لابه لای همین گفته ها هم می توان حماقت و کج اندیشی آمریکایی ها را در برخورد با مسائل ایران به خوبی درک کرد.


 کتاب «الو کاخ سفید؟!» روایتی جذاب از تنها عملیات نظامی آمریکا در خاک ایران به قلم زهرا قربانی، به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.
علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت nashreshahidkazemi.ir و یا من و کتاب (manvaketab.ir) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت کنند.

نظر بدهید