رمانی خواندنی برای نوجوانان از اتفاقات و مقاومت کشور یمن
شنبه 20 فروردين 1401

رمانی خواندنی برای نوجوانان از اتفاقات و مقاومت کشور یمن

کتاب «دشمن یک چشم» داستانی جذاب، خواندنی و پُر از اتفاقات جورواجور برای نوجوانان از مقاومت کشور یمن توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی؛ ماجرا‌های این کتاب در کشور افسانه خیز یَمن اتفاق می‌افتد و در آن، سرنوشت پرنده‌ها و آدم‌ها به شکل عجیب و غریبی به هم گره می‌خورد. در این رُمان کودکانه، سنگ سرخ اسرار‌آمیزی دراختیار پرنده قهرمان است که می‌تواند به وسیله آن با آدم‌ها سخن بگوید، اما دشمن یک چشم همیشه در کمین این سنگ سرخ است...

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:
سردسته‌ی کلاغ‌ها حسابی جا خورده بود. تا این صحنه‌ی وحشتناک را دید، مثل فشنگ دررفت. مرحله‌ی پنجمِ نقشه هم به خوبی پیش رفت.
تیزپَر دنبال سردسته‌ی کلاغ‌ها رفت. کلاغ خِپِل، با ترس و لرز خودش را به یک ساختمان قدیمی رساند. پشت سرش را نگاه کرد تا مطمئن شود کسی او را تعقیب نمی‌کند؛ اما تیزپَر از دور حواسش به او بود. کلاغ خِپِل از یک پنجره‌ی شکسته رفت توی ساختمان. تیزپَر هم پشت سرش با احتیاط وارد شد.
همه‌جا تاریک بود. کلاغ خِپِل قارقاری کرد و فریاد کشید: «رئیس بزرگ، کجا هستید؟ قربان‌تان شوم! ببینید چه بلایی سر ما آوردند!»
تیزپَر پشتِ یک چهارپایه مخفی شد و سعی کرد در آن جای سوت و کور، کلاغ را گم نکند. یک‌دفعه دوتا چشم گِرد و قُلُمبه در کنج اتاق، برق زد.

کتاب «دشمن یک چشم» داستانی جذاب، خواندنی و پُر از اتفاقات جورواجور برای نوجوانان از مقاومت کشور یمن در قطع رقعی و 80 صفحه به قلم سید مهدی موسوی و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی https://nashreshahidkazemi.ir (https://b2n.ir/r23375) و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

نظر بدهید