«گربه کوچولوی سفید» به پویش پویا راه یافت
سه شنبه 20 ارديبهشت 1401

«گربه کوچولوی سفید» به پویش پویا راه یافت

دوازدهمین پویش پویا با محوریت کتاب «ماجراهای گربه کوچولوی سفید» نوشته جف ورینگ با ترجمه‌ دکتر سارا سیدناصری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی؛ دوازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات ذکر و با محوریت مجموعه کتاب «ماجراهای گربه کوچولوی سفید» از ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرد.

مجموعه ۶ جلدی «ماجراهای گربه کوچولوی سفید» پیش از این به صورت مجزا به چاپ رسیده است. این مجموعه برای گروه سنی (الف) و (ب) تدوین شده و دربردارنده داستان‌های علمی و تخیلی است. روزگاری بچه گربه کوچولویی بود که دلش می‌خواست همه چیز بداند. خوشبختانه دوستانش به او کمک کردند و به همه سوال‌هایش جواب دادند. داستان‌های کنجکاوی‌های این گربه کوچولوی سفید را در این مجموعه بخوانید. این مجموعه با هدف آموزش مفهوم رشد و بزرگ شدن، حرکت، نور و روشنایی، برق و الکتریسیته، مواد و صداهای مختلف برای کودکان تدوین شده است.

دوازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات ذکر و با محوریت مجموعه کتاب «ماجراهای گربه کوچولوی سفید» ویژۀ کودکان، از ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ شروع به‌کار کرده است. جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۵ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ ارسال کرده، یا با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور آن را تهیه کنند.

 

نظر بدهید