شش‌ هزار نفر در مسابقۀ کتابخوانی «کهکشان نیستی» شرکت کردند
یکشنبه 05 تير 1401

شش‌ هزار نفر در مسابقۀ کتابخوانی «کهکشان نیستی» شرکت کردند

هفتمین دورۀ مسابقۀ کتابخوانی کتاب‌قهرمان با محوریت کتاب «کهکشان نیستی»، زندگی‌نامۀ عالم ربانی و صمدی، حضرت آیت‌الله سید علی قاضی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی؛ هفتمین دورۀ مسابقۀ کتابخوانی کتاب‌قهرمان با محوریت کتاب «کهکشان نیستی»، زندگی‌نامۀ عالم ربانی و صمدی، حضرت آیت‌الله سید علی قاضی برگزار شد. در این پویش که از ۱۵ فروردین آغاز شد و تا 31 خردادماه امسال ادامه پیدا کرد، بیش از 25هزار نسخه از کتاب فروخته شد و 6227 نفر نیز در این مسابقه شرکت کردند.

«کهکشان نیستی» نام رمانی است که بر اساس حیات 81 ساله‌ آیت‌الله سیدعلی قاضی طباطبایی توسط محمدهادی اصفهانی در شهر نجف اشرف، نوشته شده است. نویسنده در این کتاب سعی کرده زندگی آیت‌الله سیدعلی قاضی را از بدو ورود به نجف و آشنایی ایشان با اساتیدشان، نحوه تربیت و سیر و سلوک خودشان و تربیت شاگردان را به‌طور مستندداستانی به تصویر بکشد. «کهکشان نیستی» 75 بخش دارد که هریک از آنها با آیه‌ای از قرآن آغاز می‌شود. اگرچه داستان ساخته‌ ذهن نویسنده‌ است، تلاش شده است تا این مستندات و وقایع حقیقی زندگی آیت‌الله قاضی طباطبایی حفظ شود و تصویر درستی از زندگی، دستاوردها و ارزش‌های بزرگ و مهم خلق‌شده توسط ایشان به مخاطبان نشان داده شود.

    

بر اساس اعلام دبیرخانه هفتمین دورۀ مسابقۀ کتابخوانی کتاب قهرمان، برندگان به قید قرعه عبارت‌اند از: عرفان جهانبخش برندۀ جایزۀ ۳۰میلیون ریالی، جعفر وظیفه‌شناس جویباری برندۀ جایزۀ ۲۰میلیون ریالی، محمدحسین شکفته کهنه‌فروش برندۀ جایزۀ ۱۰میلیون ریالی و علی جامی، نظام سلطانی، معصومه نصیری، عباس به‌مرد، محمدحسین امیرخانی، سمانه شهبازی، شیوا حسین‌پور و عادل بلالی برندگان جایزۀ ۵میلیون ریالی شدند.

انتهای پیام/

نظر بدهید