کتاب «چه کسی ماشه را چکاند؟» منتشر گردید
شنبه 08 آبان 1400

چه کسی ماشه را چکاند؟

کتاب «چه کسی ماشه را چکاند؟» منتشر گردید

موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در تبیین چرائی دشمنی آمریکا با ایران و سوابق این دشمنی و اینکه چه کسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی را آغاز کرد و ادامه داد و نیز چرائی استراتژیک و مبنائی بودن شعار «مرگ بر آمریکا» این کتاب منتشر نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در تبیین چرائی دشمنی آمریکا با ایران و سوابق این دشمنی و اینکه چه کسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی را آغاز کرد و ادامه داد و نیز چرائی استراتژیک و مبنائی بودن شعار «مرگ بر آمریکا» این کتاب منتشر نموده است.

این کتاب برای عموم مردم قابل استفاده است لیکن از لحاظ ادبیات و نحوه طرح مطالب بیشتر قشر نوجوان و جوان مخاطب هستند و این مسائل مهم به زبان آنان تبیین و تشریح گردیده است.

این کتاب توسط آقای بغلانی نگاشته شده است و توسط آقای امیر وحید سعیدی‌فرد، تصویرگری و گرافیک آن انجام پذیرفته است.

مؤلف محترم تلاش کرده بصورت مستند رابطه آمریکا و ایران و سوابق خصومت و دشمنی آن کشور با ملت ایران را در دو فصل؛ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بررسی کرده و برخی از حوادث و رخدادها را بهطور مشروح مطرح نماید که دلالت بر این دشمنی‌ها می‌کند. استفاده از خاطره‌های خواندنی و مستند و حکایات جذاب و مرتبط با موضوع به‌گیرایی مباحث کتاب افزوده است.

در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم:

«اصل مطلب این است که آمریکا به شدت تلاش و تبلیغات مىکند تا وانمود سازد که این جمهورى اسلامى ایران است که دشمنى را با آمریکا شروع کرده و حتى تاریخ آن را از اشغال سفارتخانه کشورشان تعیین می‌کنند!!

بعضى از افراد و گروههایى که دل در گرو آمریکا دارند نیز به تبع ارباب خود، همه سوابق تاریخى مستند را کنار مىگذارند و همین حرفها را تکرار مىکنند! درواقع آنها مىخواهند با تبرئهى آمریکا و به تعبیرى بزک کردن آن کشور، راه مذاکره و رابطه با آمریکا را باز کنند تا به عیش و عشرت یا اهداف سیاسى خود برسند!

آیا واقعاً ایران اسلامى، خصومت و دشمنى با آمریکا را شروع کرده است؟ جمهورى اسلامى تنها حدود 43 سال از عمرش مىگذرد، ولى آمریکا بیش از یکصد سال است در ایران حضور دارد، آیا سابقه خصومت و دشمنى با ایران در دوره پهلوى نداشته است؟»

این کتاب در قطع رقعی و 112 صفحه دورنگ با قیمت 25 هزارتومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. تلفن‌های سفارش 66411151-09123882416 می‌باشد.

 

 

نظر بدهید