رمان «خبر مرگم» منتشر شد
چهارشنبه 03 آذر 1400

خبر مرگم

رمان «خبر مرگم» منتشر شد

رمان «خبر مرگم» نوشته رویا سلیمی توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، این رمان که اولین رمان نویسنده آن خانم «رویا سلیمی» است، موضوع تاریخی دارد. قهرمان داستان استاد تاریخ دانشگاه است و طی عملیاتی توسط یک تیمسار ارتش شاهنشاهی ربوده می‌شود و مباحث مهمی بین آنان در دوره زندانی بودن استاد تاریخ رخ می‌دهد که زوایای مهمی از دوره رضاشاه را روشن می‌سازد. حوادثی که برای این مورخ پیش می‌آید شنیدنی و مهیج است.

نویسنده در ابتدای این رمان در معرفی اثر خود می‌نویسد:

«رمان من مربوط به گذشته خانوادگی‌ام نیست، هرچند در فصل‌های بعدی خواهید خواند چگونه مجبورم می‌کنند درباره خودم و خانواده‌ام بنویسم و آخر نوشته‌هایم را امضا کنم. داستان کودکی و زندگی من در خانه پدری در همسایگی بتول‌خانم داستانی طولانی و شاید حوصله سربر باشد. می‌گویم حوصله سربر، چون در مقابل اتفاقی که در سوادکوه برایم رخ داد، شاید نشود اسم داستان را برایش انتخاب کرد. اما الان باید داستانی را روایت کنم که هنوز باور کردنش برایم دشوار است. داستانی پر راز و رمز!»

این کتاب توسط موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در 126 صفحه رقعی و با قیمت 20 هزار تومان منتشر و روانه بازار شده است. علاقمندان جهت تهیه این کتاب با شماره تلفن‌های 66411151- 09123882416 تماس حاصل نمایند.

نظر بدهید