تمدید پویش‌های «پویا» و «کتاب و زندگی» تا سی‌ام فروردین ۱۴۰۱
چهارشنبه 25 اسفند 1400

تمدید پویش‌های «پویا» و «کتاب و زندگی» تا سی‌ام فروردین ۱۴۰۱

دهمین پویش کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» با محوریت مجموعه کتاب «مغز کودک من» ویژه پدران و مادران و یازدهمین دوره پویش کتاب‌خوانی «پویا» با محوریت مجموعه کمیک استریپ «ایلیا؛ تولد یک قهرمان» ویژه نوجوانان، تا پایان فروردین ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی؛ کتاب «مغز کودک من؛ از بارداری تا یک سالگی» جلد اول از مجموعه‌ای است که مسیر رشد مغز کودک شما را از قبل از تولد تا بلوغ بررسی می نماید. این کتاب به صورت اختصاصی قصد دارد به تحولات مغزی نوزاد از دوران جنینی تا پایان 12ماهگی بپردازد. در بخش اول کتاب مغز کودک من ، تحول مغز در دوران جنینی و وظایف مادر در این دوران، شرح داده خواهد شد. همچنین تأثیر عواملی مانند استرس مادر، نوع رژیم غذایی او و مصرف سیگار در جنین نیز بررسی خواهد شد. سپس در بخش دوم، به تکامل مغز نوزاد و شکل گیری توانایی های او تا یک سالگی اشاره شده، پیشنهادهایی برای بهینه کردن رشد مغز نوزاد توسط والدین ارائه می‌شود. در بخش آخر این کتاب نیز بیماری‌هایی معرفی می شوند که می توانند رشد مغز کودک را دچار چالش نمایند.

کتاب «مغز کودک من؛ از یک سالگی تا چهار سالگی» جلد دوم از همین مجموعه است که تلاش می‌کند با زبانی ساده والدین را با پیچیدگی‌ها و شگفتی‌های مغز کودک آشنا کرده و راهکارهایی را ارائه می‌کند تا والدین رفتارهای خودشان را متناسب با آن‌ها تنظیم کنند.

جوایز این دوره از پویش کتاب و زندگی، ۱۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «مغز کودک من» و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۳ را به ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال کرده، یا با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور آن را تهیه کنند.

 

 

مجموعه کمیک «ایلیا»، داستان نوجوانی به نام امیرعلی است که با همراهی گروهی از دوستان خود با ویژگی‌های مختلف، پا در مسیری می‌گذارد که حوادث مختلفی در انتظار آن‌هاست. هرکدام دارای ویژگی‌های متفاوت و استعدادهای متمایزی هستند که نتیجه آن ماجراهای متفاوتی در طول داستان است. در طی داستان با توجه به استعدادها و تلاش‌هایشان از منبع ماوراءالطبیعه قدرت‌هایی دریافت می‌کنند تا در مقابل نیروهای تاریکی که برای نابودی بشر باهم متحد شده‌اند، بایستند. نیروهای پلیدی که تحت سرپرستی «قائن» و در تشکیلات عظیمی که از ابتدای تاریخ وجود داشته، در سراسر کره زمین ظلم و تاریکی را گسترش می‌دهند. راهنمای آنان در این نبرد پیری است که از هزاران سال قبل وظیفه هدایت نیروهای مبارز را بر عهده دارد. اکنون این ایلیاست که با فداکاری خود برای مبارزه در مقابل ظلم برگزیده ‌شده است.

 

 

جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «ایلیا؛ تولد یک قهرمان» و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۱۱ را به ۱۰۰۰۹۰۰۰۷ ارسال کرده، یا با مراجعه به سایت comica.ir و مراجعه به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور آن را تهیه کنند.

 

نظر بدهید