بیانیۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پی جنایت اخیر رژیم آل سعود
چهارشنبه 25 اسفند 1400

بیانیۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پی جنایت اخیر رژیم آل سعود

در پی جنایت اخیر رژیم آل سعود، مجمع ناشران انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ (الشعراء، ۲۲۷)

و آنان که ظلم و ستم کردند به‌زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

بار دیگر خاندان سفاک وتشنه‌به‌خون آل‌سعود، با اعدام 81 نفر که در بین آنان 41 زندانی عقیدتی از مناطق شرق عربستان و تعدادی اسیر یمنی قرار داشت، جنایت جدیدی را رقم زد.

البته این نخستین و آخرین جنایت سفاکان صهیونیست آل‌سعود نیست و نخواهد بود؛ این خاندان از ابتدای تأسیس رژیم سعودی در حق ملت عربستان جنایت‌های متعددی را رقم زده‌اند و دیگر ملت‌های دنیا نیز از آفت این خاندان تشنه‌به‌خون در امان نبوده‌اند و اقداماتی از جمله تخریب مقدسات واعدام‌های وحشیانه و آدم‌ربایی و ارسال تروریست و تأسیس گروهک های تروریستی و... نمونه‌ای از این اقدامات است که بارزترین آن جنگ 7سالۀ ظالمانۀ آل‌سعود، علیه مردم مظلوم یمن است که شهادت ده‌هاهزار نفر در این مدت از زن وکودک و پیر و جوان و محاصرۀ ظالمانه از آثار آن بوده است و همواره موردحمایت رژیم تروریست‌پرور آمریکای ام‌الفساد و هم‌پیمانش اسرائیل کودک‌کش بوده است.

البته بدترین بخش این اتفاقات به‌خصوص در حوزۀ نقض حقوق بشر توسط آل‌سعود و به‌صورتی بارز در دورۀ پادشاه کنونی و ولی‌عهد خون‌خوارش سکوت دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی است که به دلیل پول های کثیف سعودی حاضرند با رفتاری دوگانه از حملات وحشیانۀ گاو شیردۀ خود چشم‌پوشی کنند.

در اینجا لازم است فعالان فرهنگی و رسانه ای در سرتاسر جهان با افشاگری حقیقت خاندان جنایت‌کار آل‌سعود که از آغاز براساس سیاست وحشی‌گری تأسیس شده است، افکار عمومی دنیا را بیدار کنند.

سلمان جنایتکار و فرزند خونخوارش نیز بدانند که وعدۀ الهی در به‌کیفررساندن ظالمان محقق خواهد شد.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی ضمن عرض تبریک وتسلیت به خانواده‌های شهدای این جنایت رژیم آل‌سعود، بار دیگر این اقدام و سکوت مجامع بین المللی را محکوم می‌کند.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی

24 اسفندماه 1400

نظر بدهید