علمدار ثارالله منتشر شد
یکشنبه 29 خرداد 1401

علمدار ثارالله منتشر شد

کتاب علمدار ثارالله درباره شهید حاج یونس زنگی آبادی است که توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

به‌گزارش مرکز ارتباطات و تشکیلات مجمع ناشران انقلاب اسلامی؛ کتاب علمدار ثارالله در 220 صفحه منتشر گردید.شهید حاج یونس زنگی‌آبادی، از شهدای گرانقدر لشکر 41 ثارالله کرمان است. این شهید دفاع مقدس در عملیات‌های بسیاری حضور داشت تا اینکه در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید. شهید زنگی آبادی به تعبییر شهید سلیمانی، امید فرمانده بود و شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار به او علاقمند بود و بخاطر شجاعت او، عملیات‌های سخت و پیچیده و محورهای دشوار را به او می‌سپرد.

محسن بغلانی، نویسنده کتاب علمدار ثارالله در چهار فصل توانسته است بخوبی از عهده شناساندن دوره‌های مختلف زندگی این شهید، از کودکی تا شهادت برآمده و خصوصیات ویژه‌ او را توصیف نماید. از جمله خصوصیات او تقیّد به ضوابط شرع در طول زندگی از نوجوانی تا شهادت است. توسل به اهل البیت علیهم السلام از ویژگی دیگر این شهید ذکر شده است. درایت و دقت و شجاعت و چالاکی و استقامت روحی و جسمی از این شهید، فرمانده گردان و تیپ طراز لشکر 41 ثارالله و فرمانده آن حاج قاسم سلیمانی ساخته بود.

این کتاب در 220 صفحه رقعی با تصاویر رنگی در پایان کتاب، با قیمت 40 هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شده است.

از ویژگی‌های این کتاب، قلم روان و تأثیر گذار نویسنده در معرفی شخصیت و نقش شهید در دفاع مقدس و رفتار شناسی خوب و الگو سازی از سبک زندگی و عوامل مؤثر در ساخت شخصیت شهید می‌باشد.

 

انتهای پیام/

نظر بدهید