پویش «گربه کوچولوی سفید» تمدید شد
یکشنبه 12 تير 1401

پویش «گربه کوچولوی سفید» تمدید شد

دوازدهمین پویش پویا با محوریت کتاب «ماجراهای گربه کوچولوی سفید» نوشته جف ورینگ با ترجمه‌ دکتر سارا سیدناصری تا عیدسعید غدیر خم تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی؛ دوازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات ذکر و با محوریت مجموعه کتاب «ماجراهای گربه کوچولوی سفید» که از ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرده بود تا عید سعید غدیر خم تمدید شد.

 

مسابقه کتابخوانی این مجموعه برای گروه سنی (الف) و (ب) تدوین شده و دربردارنده داستان‌های علمی و تخیلی است. خانواده‌ها و افراد شرکت کننده در این مسابقه می‌توانند تا عید سعید غدیر خم پاسخنامه سوالات خود را ارسال کنند.

دوازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات ذکر و با محوریت مجموعه کتاب «ماجراهای گربه کوچولوی سفید» ویژۀ کودکان می‌باشد جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۵ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ ارسال کرده، یا با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور آن را تهیه کنند.

 

انتهای پیام/

نظر بدهید