«آن مرد بی­‌نهایت» روایتی از زندگی عاشقانه امام خمینی (ره) روانه بازار نشر شد
دوشنبه 03 بهمن 1401

«آن مرد بی­‌نهایت» روایتی از زندگی عاشقانه امام خمینی (ره) روانه بازار نشر شد

در آستانه گرامی‌داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، کتاب «آن مرد بی­‌نهایت» از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر می­‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، در آستانه گرامی داشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، کتاب «آن مرد بی­‌نهایت» منتشر می­‌شود. «آن مرد بی­نهایت» دومین دفتر از مجموعه «قله­‌ها به آسمان نزدیکترند» است که به سبک زندگی و سیره علی و عملی بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) می‌پردازد. این کتاب به زودی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و روانه بازار نشر می­‌شود.

محمدعلی عباسی اقدم نویسنده این مجموعه می­‌گوید: «آن مرد بی­‌نهایت» چند روایت کوتاه و البته متفاوت از زندگی پر فراز و نشیب آیت­‌الله سید روح‌الله خمینی (ره) با تکیه بر  سبک زندگی و ویژگی­‌های اخلاقی و رفتاری آن پیر فرزانه است. به تعبیر دیگر «آن مرد بی­‌نهایت» قاب کوچکی برای به تصویر کشیدن و روایت صادقانه و بی­طرفانه شیوه زیست امام خمینی (ره) است. یک روایت صمیمانه از زندگی عاشقانه رهبر انقلاب است.

عباسی‌اقدم درباره ویژگی­‌های این اثر اضافه کرد: «تلاش بنده در این کتاب بر این بوده که زندگی نامه امام خمینی (ره) را با یک رویکرد و پرداخت جدید، بنویسم. برای نیل به این هدف، سعی کردم نوع نگارش و ارائه مطالب را عوض کنم. یعنی ضمن کوتاه و مفیدنویسی روایت‌­ها، آن­ها را با یک بسته­‌بندی جدید و متفاوت عرضه کنم تا کتاب مخاطب و مشتری خود را پیدا کند. یعنی خواننده رغبت کند به کتاب نزدیک شود و ورق بزند و آن را بخواند. شیوه کار من در «آن مرد بی­‌نهایت»، پرهیز از مفصل­‌نویسی و توجه به جزئیات و ریزه­‌کاری­‌ها و استفاده از تکنیک «بازنویسی» برای خلق روایت­‌های نو و خوش­خوان بود که امیدوارم محصول کار مورد پسند مخاطب قرار گیرد.»

«آن مرد بی­‌نهایت» در ۹ فصل تدوین شده و هر فصل کتاب به بخشی از زندگی پرماجرا و پیچیده امام خمینی (ره) اختصاص دارد.

 

انتهای پیام/

 

نظر بدهید