نگاهي مستند به وقايع غزه در كتاب «غزه؛ اين سو و آن سوي مرز»
چهارشنبه 29 دي 1395

به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با 29دی روز غزه معرفی می کند؛

نگاهي مستند به وقايع غزه در كتاب «غزه؛ اين سو و آن سوي مرز»

همزمان با29دی ماه روز غزه به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) كتاب «غزه؛ اين سو و آن سوي مرز» را با نگاهي مستند به وقايع غزه معرفی می کند.

به نقل از روابط عمومي به نشر(انتشارات آستان قدس رضوي)، با توجه به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص غزه به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دنياي انسانيت، به نشر(انتشارات آستان قدس رضوي) در سال 1393 نسبت به ترجمه و چاپ كتاب «غزه؛ اين سو و آن سوي مرز» اقدام کرد.
«غزه؛ اين سو و آن سوي مرز» كتابي است كه به رویدادهاي جنگ خونین «عملیات سرب گداخته» در غزه بر پايه گزارش های مستند هیئت حقیقت یاب سازمان ملل متحد در جنگ غزه مي پردازد.
اين كتاب كه نوشته فرانک اسمیتِ فرانسوي و ترجمه مسعود سنجرانی و سعیده سیدکابلی است، جنایت ها، قتل‌عام‌ها و شکنجه‌های صورت گرفته علیه فلسطینی ها را با دلايل و شواهد مستند و دسته اول به خواننده معرفي مي كند.
اهميت كتاب «اين سو و آن سوي مرز» از آنجا نشأت مي گيرد كه نویسنده اين اثر نه عرب است و نه مسلمان و تنها بر اساس رسالت خویش به بازگویی وقایع مستندي نشسته است که اذهان جهانیان را متأثّر کرده و به همين سبب است كه بر خوانندگان اين كتاب در تمام جهان اثرات شگرفي را بر جاي مي گذارد.
29 دی ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز غزه نامگذاری شده است و به همین بهانه كتاب «غزه؛ اين سو و آن سوي مرز» که توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوي) در 80 صفحه قطع وزیری کوتاه در راستاي تبيين و روشنگري فجايع صورت گرفته برمردم مظلوم غزه منتشر شده کرده است، معرفی می شود.
علاقه مندان به تهیه کتاب «غزه؛ اين سو و آن سوي مرز» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 و یا با شماره 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند./
نظر بدهید