مدیرعامل جدید انتشارات سروش منصوب شد
چهارشنبه 19 آذر 1399

مدیرعامل جدید انتشارات سروش منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید انتشارات سروش با حضور معاون مالی و سرمایه انسانی صداوسیما و اعضای هیأت مدیره این انتشارات برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انتشارات سروش با حضور مهندس شهریاری، معاون مالی و سرمایه انسانی صداوسیما و اعضای هیئت مدیره این انتشارات برگزار شد.

طی این مراسم از زحمات و موفقیت‌های دکتر شمشیری، مدیرعامل سابق انتشارات سروش تقدیر گردید و دکتر سعید کرمی با حکم مهندس شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی به مدیرعاملی این انتشارات منصوب شد.

شهریاری در این جلسه ضمن بیان اهمیت نشر و کتاب در آینده نسل انقلاب اسلامی، سروش را شبکه رسانه‌ای مکتوب سازمان خواند و ضمن تشکر از سیر پیشرفت‌های این سال‌ها ابراز امیدواری کرد در دوره مدیریت جدید رشد تولیدات سروش در راستای بیانیه گام دوم  شتابنده‌تر شود.

در ادامه شمشیری گزارشی مختصر از عملکرد این انتشارات در  دورۀ دو ساله ارائه نمود.

گفتنی است ابراهیم شمشیری به عنوان مشاور رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صداوسیما مشغول به فعالیت خواهد شد.

سعید کرمی دارای دکتری حقوق خصوصی، علاوه بر سوابق نویسندگی، آموزشی، پژوهشی و مسئولیت‌های گوناگون حقوقی و اجرایی در شهرداری و مراکز فرهنگی و علمی، معاونت فرهنگی و تولید موسسه انتشاراتی امیرکبیر را نیز در کارنامۀ خود دارد.

نظر بدهید