بانوی مجاهد سرزمین شرق آسیا درگذشت
شنبه 11 تير 1401

بانوی مجاهد سرزمین شرق آسیا درگذشت

مجمع ناشران انقلاب اسلامی ، درگذشت مادر شهید محمد بابایی، بانوی مجاهد از سرزمین شرق آسیا را تسلیت و ایشان را مصداق بارز آیه «یهدی من یشاء‌الله»دانست.

به گزارش روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، پیام تسلیت مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پی درگذشت بانوی مجاهد و مادر شهید بابایی به شرح زیر است:
 خبر درگذشت بانوی مجاهد و با اخلاص سرکار خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) که یکی از مصادیق بارز «یهدی من یشاء‌الله» است، موجبات تألم و تأسف فراوان گشت. این بانوی بزرگ علاوه بر ایستادگی در برابر تمامی ناملایمات و سختی‌هایی که در مسیر زندگی‌اش پیش آمد، نه تنها خود را وقف خدمت به دین الهی کرد، بلکه فرزندانی تربیت کرد که همواره موجب افتخار ملت ایران است. این مادر شهید عزیز لحظه‌ای از مسیر و افقی که پیش روی خود می‌دید غافل نشد و مجاهدت‌های زینبی خود را ادامه داد. استقبال از کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» که گوشه‌ای از زندگانی پر فراز و نشیب اما پر افتخار این بانوی مکرمه را روایت می‌کند، نشانگر جایگاه رفیع مادران شهدا و مجاهدان راه حق در میان ملت ایران است.
 

 

مجمع ناشران انقلاب اسلامی فقدان سرکار خانم سبا بابایی را به تمامی آزادی‌خواهان و حق‌طلبان دنیا تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن مرحومه رحمت و مغفرت الهی و همچنین برای بازماندگان ایشان صبر و پاداش الهی را مسئلت می‌نماید.
 
انتهای پیام/
نظر بدهید