مهلت ارسال اثر به سومین دورۀ جایزۀ شهید سیدعلی اندرزگو تمدید شد
یکشنبه 17 ارديبهشت 1402

مهلت ارسال اثر به سومین دورۀ جایزۀ شهید سیدعلی اندرزگو تمدید شد

دبیرخانهٔ دائمی جایزهٔ ادبی «شهید سیدعلی اندرزگو» مهلت شرکت و ارسال اثر به سومین دورهٔ این جایزه را تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ تمدید کرد.

دبیرخانۀ دائمی جایزۀ مردمی و ادبی «شهید سیدعلی اندرزگو»، برای برگزاری سومین دورۀ جایزه، از تمامی پدیدآورندگان و ناشران در سه ‌گروه داستان بلند و رمان بزرگ‌سال، داستان و شعر کودک و رمان نوجوان و همچنین روایت تاریخ و تاریخ شفاهی دعوت می‌کند تا آثار خود را با درون‌مایه‌های مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها و همچنین بیان حقایق و روشنگری درباره آن‌ دوران به دبیرخانۀ جایزۀ ادبی شهید سیدعلی اندرزگو ارسال نمایند. رویکرد جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو، بیان و روشنگری حقایق درباره دورۀ منحوس پهلوی‌هاست و اینک قرار است پس از گذشت دو دوره از این جایزه، سومین دورۀ آن با آرمان برجسته‌نمایی و تقدیر از کتاب‌ها و آثار تولیدی با موضوع مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها به همت مراکز و تشکل‌های فرهنگی و ادبی برگزار شود.

شرایط پذیرش آثار:

۱. کلیه آثار چاپ اول سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در موضوعات جایزه؛

۲. دارای درون‌مایه‌های مقابله‌گری با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها و روشنگری دربارۀ انقلاب اسلامی؛

۳.روایت زندگی شخصیت‌های مؤثر و برجسته در پیروزی انقلاب اسلامی.

پدیدآورندگان می‌توانند دو نسخه از آثار خود را تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ به دبیرخانۀ دائمی جایزۀ شهید سیدعلی اندرزگو به نشانی تهران، خیایان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۱۴۰، مجمع ناشران انقلاب اسلامی و کدپستی 1314673884 ارسال نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به mananashr.ir مراجعه کرده یا با دبیرخانۀ این جایزه به شماره تماس 02166976349(داخلی 203) – 09053597495 (پیامک) تماس بگیرند.

گفتنی است آیین اختتامیۀ سومین دورۀ جایزه شهید سیدعلی اندرزگو در تابستان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

نظر بدهید