رسانه‌های آمریکا، راهبردها و کارکردها
یکشنبه 01 اسفند 1395

رسانه‌های آمریکا، راهبردها و کارکردها

در این کتاب، افق‌های اصلی حرکت رسانه‌های آمریکا بررسی شده است. در این راستا، راهبردهای ارائه‌شده در کتاب حاضر می‌تواند برای شناخت ابعاد شکل‌گیری افکار عمومی و مؤلفه‌های سیاسی‌رسانه‌ای به پژوهشگران یاری رساند. بررسی کارکردهای رسانه‌ای از دیگر مباحث این کتاب است که میزان تأثیر سیاست‌ها و راهبردها را معین می‌سازد. در بخش پایانی کتاب، مالکیت رسانه‌ای بررسی شده تا زنجیره شناخت چیستی و چرایی و چگونگی تحقق اهداف سیاسی‌رسانه‌ای تکمیل شود.
برچسب‌ها:
نظر بدهید