بیانیهٔ مجمع ناشران انقلاب اسلامی برای دعوت اهالی فرهنگ و هنر جهت شرکت در انتخابات
چهارشنبه 09 اسفند 1402

بیانیهٔ مجمع ناشران انقلاب اسلامی برای دعوت اهالی فرهنگ و هنر جهت شرکت در انتخابات

‌بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

حرکت نظام اسلامی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به سوی قله‌های تمدن اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حاکمیت حضرت بقیة‌الله ارواحنافداه بر مبنای مردم سالاری دینی پایه‌گذاری شده است و این تفکر حکمی و عقلانی، پس از دو هزار پانصد سال حق تعیین سرنوشت را به مردم مؤمن ایران بازگرداند و بیش از چهار دهه عزت و سربلندی و استقلال را برای مردم مومن ایران به ارمغان آورده است. امروز بحمدلله ایران اسلامی با پیشرفت‌های خیره کننده و موفقیت‌های بهت‌آور خود موجب دلگرمی جبهه مستضعفان جهان شده است. نفوذ کلام و اقتدار محور مقاومت، متأثر از انقلاب اسلامی، بیش از همیشه توانسته است دشمن صهیونیستی و کودک‌کش و اربابان غربی او  را با شکست‌های امنیتی، نظامی و رسانه‌ای مواجه کند. مردم ما امروز از همه امتحان‌های سخت و پیچیده سربلند بیرون آمده‌اند و این رمز درخشش جهانی نام ایران عزیز در همه عرصه‌ها است .اما اینک نوبت امتحان و آزمونی تازه و مهم است. آزمونی که می‌تواند راه رسیدن به عدالت و پیشرفت را آسان‌تر نماید. 
حضور اثرگذار تک‌تک ما در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی علاوه بر استفاده از حق انتخاب سرنوشت جامعه خود، ادای تکلیف شرعی و لبیک به ندای حسین زمانه و نایب‌الامام مفترض الطاعه است و البته انجام این فریضه با انتخاب افراد اصلح، فضیلتی بسیار بالاتر خواهد یافت.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی از ملت عزیز ایران، به‌ویژه اهالی فرهنگ، نشر، کتاب و ادبیات دعوت می‌نماید تا علاوه بر حضور پای صندوق رای، با رویکرد جهادی و فعال با تبیین اهمیت شرایط موجود کشور و آینده جهان، دیگران را هم به ایفای نقش در تعیین سرنوشت کشور و حضور در سنگرهای اخذ آرا ترغیب و تشویق گردانند.

یقینا تلاش‌های خالصانه و پرشور جهادگران این عرصه موجب خشنودی روح امام (ره) و شهدای عزیز است و یقین داریم که رضایت امام خامنه‌ای عزیز، مقدمه رضایت حضرت ولیعصر ارواحنافداه  را فراهم می‌آورد و گامی به سوی تحقق آرمان‌های الهی خواهد بود.

ان شاء‌الله...

نظر بدهید