30 قصه 30 شب با نشر قدیانی
شنبه 13 شهريور 1395

30 قصه 30 شب

30 قصه 30 شب با نشر قدیانی

8 جلد از سری کتاب‌های «30 قصه 30 شب» نوشتۀ «مژگان شیخی» و تصویرگری «عطیه سهرابی» را تجدید چاپ کرد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، 8 جلد از سری کتاب‌های «30 قصه 30 شب» نوشتۀ «مژگان شیخی» و تصویرگری «عطیه سهرابی» را تجدید چاپ کرد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

30 قصه 30 شب مجموعۀ 365 قصه برای کودکان است که در 12 جلد منتشر شده است و به‌صورت مجموعه‌های کاملی با عنوان 365 قصه برای شب‌های سال و همچنین در مجموعه‌ای چهار جلدی برای چهار فصل سال نیز به چاپ رسیده است.

عناوین جلدهایی که تجدید چاپ شده به شرح زیر می‌باشد:

«کچل شمشیردار و قصه‌های دیگر(نوبت چاپ نهم)، عکس یادگاری خانم مارمولک و قصه‌های دیگر(نوبت چاپ نهم)، زبل و جادوگر مو قرمز و قصه‌های دیگر( نوبت چاپ نهم) و روزی که از هوا نخود و کشمش بارید و قصه‌های دیگر(نوبت چاپ نهم)، پنجرة خانة آقا موشه و قصه‌های دیگر(نوبت چاپ دهم)، قوقول خان و قصه‌های دیگر(نوبت چاپ یازدهم)، جشن تولد قطار و قصه‌های دیگر( نوبت چاپ نهم)، عروسی خانم جیرجیرک و قصه‌های دیگر(نوبت چاپ نهم).»

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، هشت جلد از سری کتاب‌های «30قصه 30 شب» نوشتۀ مژگان شیخی با تصویرگری عطیه سهرابی را در تیراژ 1650 و قیمت 5000 تومان تجدید چاپ کرد و وارد بازار کتاب نمود.

براي تهيۀ اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب‌فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين، با مطالعۀ اخبار درج شده در سايت اين مؤسسۀ فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

نظر بدهید