کتاب‌های «آموزش پیش از ازدواج» و« اصول یک ازدواج موفق»  منتشر می‌شوند
یکشنبه 14 شهريور 1395

مدیرعامل «به‌نشر» هم‌زمان با اول ذی‌الحجه روز ازدواج:

کتاب‌های «آموزش پیش از ازدواج» و« اصول یک ازدواج موفق» منتشر می‌شوند

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان اینکه نخستین روز از آخرین ماه سال قمری، سال‌روز پیوندی آسمانی است، که به نام روز ازدواج نامگذاری شده است، گفت: به همین مناسبت دو عنوان کتاب با موضوع ازدواج در مجموعۀ به نشر در حال تولید است و به‌زودی وارد بازار نشر کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) جواد محمدزاده مقدم افزود: «آموزش پیش از ازدواج» و «صمیمیت، احترام و قدردانی، اصول یک ازدواج موفق»، از تازه‌های زیر چاپ «به‌نشر» در تابستان سال 1395 است که با هدف آموزش‌های ازدواج و تحکیم بنیان های خانواده در حال انتشار است.

مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: «آموزش پیش از ازدواج» به قلم مهدی میرمحمدصادقی نوشته شده و برای اولین بار در 248 صفحه با شمارگان 2 هزار و قیمت 130 هزار ریال در قطع وزیری کوتاه زیر چاپ است.

وی همچنین بیان کرد: کتاب دیگر زیر چاپ در قالب روان‌شناسی به نام «صمیمیت، احترام و قدردانی اصول یک ازدواج موفق» با قلم بهمن علیمرادی و پریسا غفوریان نوروزیی، با شمارگان 1500 و قیمت 40 هزار ریال در 64 صفحه و رقعی کوتاه تهیه شده است که به‌زودی وارد بازار کتاب خواهد شد.

مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه تولید کتاب در حوزۀ خانواده و ازدواج از سرفصل‌های مهم در این مجموعه می‌باشد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و کتاب‌خوانان در فروشگاه‌های به‌نشر نیز از این کتاب‌های این حوزۀ استقبال چشم‌گیری داشته‌اند.

علاقه‌مندان به تهیۀ کتاب‌های «آموزش پیش از ازدواج» و «صمیمیت، احترام و قدردانی، اصول یک ازدواج موفق» می‌توانند پس از چاپ از طریق سایت به‌نشر از اطلاعات لازم برخوردار شوند و همچنین برای مشاهده و تهیۀ سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلگرام 09027652008 و سامانۀ پیامکی به شمارۀ 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

نظر بدهید