بستۀ پیشنهادی کتاب به مناسبت روز شهادت بنت‌الهدی صدر
چهارشنبه 16 فروردين 1396

بستۀ پیشنهادی کتاب به مناسبت روز شهادت بنت‌الهدی صدر

ترجمه فارسی هفت جلد مجموعه داستان، یک جلد سفرنامه و یک جلد مجموعه مقالات بنت‌الهدی صدر درباره زنان که در نشریات سال‌های حضورش در نجف منتشر شده از جمله بسته پیشنهادی کتاب در سالروز شهادت این بانو است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، به مناسبت 19 فروردین سالروز شهادت بنت‌الهدی صدر انتشارات مؤسسه امام موسی صدر بسته ویژه‌ کتاب از مجموعه آثار این بانوی مجاهد شامل کتاب‌های «بربلندی‌های مکه» مجموعه مقالات و سفرنامه و «تولد دوباره» به مبلغ 7500 تومان را به فروش می‌رساند.
علاقه‌مندان برای خرید این بسته ویژه می‌توانند در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه با مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر 3 – 88494162 تماس بگیرید.
بر اساس این گزارش، بنت‌الهدی صدر دختر عموی امام موسی صدر و خواهر شهید سیدمحمدباقر صدر است، بنت‌الهدی در کنار فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی که برای زنان داشت به نوشتن نیز می‌پرداخت، او آثار متنوعی دارد که در 9 جلد به فارسی ترجمه و به همت انتشارات مؤسسه امام موسی صدر منتشر شده است، هفت جلد از این مجموعه داستان است، یک جلد سفرنامه و یک جلد مجموعه مقالات او درباره زن است که در نشریات سال‌های حضورش در نجف منتشر شده است، او در آثارش سعی کرده مسائل مبتلابه زن در عصر جدید را در قالب داستان روایت کند.
 
نظر بدهید