عرضۀ ویژۀ کتاب‌های گویا با موضوع عاشورا
شنبه 17 مهر 1395

عرضۀ ویژۀ کتاب‌های گویا با موضوع عاشورا

مؤسسۀ هلال هم‌زمان با آغاز ماه محرم اقدام به فروش ویژه تعدادی از محصولات خود کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، مؤسسۀ هلال هم‌زمان با آغاز ماه محرم و ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان اقدام به فروش ویژۀ محصولات خود کرده است. از جمله آثاری که این مؤسسه امسال برای نخستین‌بار عرضه کرده، کتاب جدیدی است از غلامرضا سازگار، شاعر پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت(ع)، با عنوان «یک ماه خون گرفته 10». این اثر دربردارنده جدیدترین سروده‌های سازگار با حال و هوای محرم است.

علاوه بر آخرین کتاب سازگار، دو عنوان دیگر از او با عنوان «آتش مهر»؛ شامل مجموعه غزلیات وی و «نخلستان»؛ برگزیده مجموعه سروده‌‌های او با مقدمه یوسفعلی میرشکاک نیز همزمان با آغاز ماه محرم به صورت ویژه برای استفاده ذاکران اهل بیت(ع) به فروش می‌رسد.

این مؤسسه همچنین اقدام به فروش ویژه محصولات خود در قالب کتاب‌های گویا نیز کرده است که از جمله این موارد می‌توان به کتاب صوتی «کتیبه»؛ با صدای ساعد باقری اشاره کرد. باقری در این اثر به خوانش تاریخ بلعمی بخش قیام امام حسین(ع) پرداخته است.

تاریخ بلعمی از جمله منابعی است که هم از نظر تاریخی و هم از حیث ادبی حائز اهمیت است؛ به طوری که یکی از آثار مهم در بررسی سبک‌شناسی ادبیات فارسی به شمار می‌آید. ساعد باقری در «کتیبه» به خوانش بخش‌هایی از این مجموعه که به تاریخ قیام کربلا اختصاص دارد، پرداخته است. شنیدن این اثر هم مخاطب را با واقعه کربلا از دید یک نویسنده در سده چهارم هجری آشنا می‌کند و هم باعث آشنا شدن او با یک متن ادبی می‌شود.

«زخم عقیق» شامل نوحه‌های محمدسعید میرزایی، کتاب صوتی گنجینة‌الاسرار عمان سامانی با خوانش سیدمصطفی موسوی و کتاب «مراثی خوشدل» از دیگر آثاری است که در این طرح به صورت ویژه به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان جهت تهیه این محصولات می‌توانند عدد 1 را به سامانه 300008920 ارسال کنند.

 
نظر بدهید