مصاف بی‌پایان با شیطان
دوشنبه 02 مرداد 1396

مصاف بی‌پایان با شیطان

برای اطلاع مربی:
مربی با این کتاب می‌تواند:

  1. بر قدرت دشمن‌شناسی نوجوان با استراتژی ویژۀ تربیتی از راه آیات، روایات، تمثیلات، اشعار و داستان‌های مرتبط بیفزاید که خود نوعی بصیرت‌زایی را به دنبال خواهد داشت.

  2. از هر کدام از موضوعات کتاب، طرح بحث مبسوط و پروژه‌های تحقیقاتی عمیق‌تر را از متربی مطالبه کند.


محورهای کتاب:

  1. دشمن‌شناسی دینی

  2. تقویت بصیرت دینی

  3. آشنایی با استراتژی‌های مهلک شیطان


معرفی کتاب:
نویسنده در این کتاب کوشیده است تا مسائل تربیتى به‌ویژه هشدارهاى قرآن و اهل بیت (ع) را مطرح کند و در این راه از تمثیل، شعر و داستان نیز بهره جسته است.
مطالب این کتاب در دو بخش طراحی شده است. عنوان بخش اول «شناخت دشمن» است. «کارنامۀ‌‌‌‌‌‌ زندگی ابلیس در یک نگاه»، «توان و گسترۀ فعالیت دشمن»، «هدف‌های دشمن»، «سیاست‌های اصولی دشمن»، «مهارت‌ها، تجهیزات و نیروهای دشمن»، «کمین‌گاه‌های حساس و گلوگاه‌های خطر» و «در اسارت دشمن» هفت فصل بخش اول را تشکیل می‌دهد.
«کارزار با دشمن» نام بخش دوم است که در سه فصل «سرمایه‌ها و توانایی‌های ما»، «سیاست‌های اصولی در مبازره با دشمن» و «شیوه‌ها و راهکارهای مبارزه» تدوین شده است.
کتاب «مصاف بی‌پایان با شیطان» به راه‌های علمی و عملی غلبه بر نفس و شیطان می‌پردازد و ما را در کمین‌گاه‌های حساس و گلوگاه‌های خطر راهنمایی می‌کند و می‌تواند قدمی باشد برای آگاهی از دشمن دیرین آدمیان، شیطان، و شناخت توانایی‌های انسان برای کارزار با او.
برچسب‌ها:
نظر بدهید