جشنواره «درخشش» ویژه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
دوشنبه 08 بهمن 1397

جشنواره «درخشش» ویژه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

به میزبانی انتشارات علمی و فرهنگی نخستین دوره جشنواره بزرگ «درخشش» ویژه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری ایبنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، نخستین دوره جشنواره فرهنگی و هنری «درخشش» ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به میزبانی انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.
گفتنی است جشنواره درخشش که با مشارکت تعدادی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای علمی، فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، بنا دارد در دوره نخست خود در حوزه داستان انقلاب اسلامی، آثار برگزیده و شایسته تقدیری که از میان ۱۸۰ اثر داستانی ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره انتخاب شده‌اند را معرفی کند.
در دوره‌های بعدی این جشنواره حوزه عکس، فیلم مستند و سرودهای انقلابی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
اسامی تعدادی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های که در برگزاری جشنواره درخشش مشارکت دارند به این شرح است‌:
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزرات علوم و تحقیقات و فناوری‌، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سازمان تامین اجتماعی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، خانه کتاب، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس.
شایان ذکر است آیین پایانی نخستین دوره جشنواره درخشش روز سه‌شنبه ۹ بهمن (ساعت ۱۵) در محل انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.
 
نظر بدهید