کتاب «هویت طلبگی» به کتابفروشی‌ها رسید
چهارشنبه 22 دي 1395

هویت طلبگی

کتاب «هویت طلبگی» به کتابفروشی‌ها رسید

کتاب «هویت طلبگی؛ اصول، شاخص‌ها و رسالت‌ها» اثر محسن آذری از سوی نشر سبط اکبر منتشر شد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «هویت طلبگی» اصول، شاخص‌ها و رسالت‌ها اثر محسن آذری از سوی نشر سبط اکبر روانه بازار کتاب شد.
سوال اصلی کتاب چیستی هویتی طلبگی است. هویت به معنای کیستی و مشخصات افراد و گروه‌ها؛ منظور از هویت در این پژوهش، هویت اجتماعی است. هویت باید بر پایه‌ها و اصولی بنا گردد؛ هویت طلبگی بر اساس اصول و مبانی انسان‌شناختی اسلامی و برای نیل به اهداف غایی تربیت دینی بنا گردیده است.
این کتاب که حاصل تحقیق رساله سطح 3 نویسنده برای حوزه علمیه قم است در 5 فصل تالیف شده است. مولف پس از بررسی‌ها به اصول هشتگانه: تخلق به اخلاق الهی، آراستگی به زیور علم نافع، رعایت زی و عرفیات طلبگی، تبلیغ بر پایه نیازهای زمان، تفکر، آزاداندیشی، غیرت و بصیرت، دارا بودن اهداف جهانی؛ به عنوان شاخص‌هایی برای هویت طلبگی‌ رسیده است.
«کلیات و مفاهیم»، «مبانی و اصول نظری هویت طلبگی»، «مراحل شکل‌گیری هویت طلبگی»، «رسالت‌های طلبگی» و ... عناوین فصل‌های این کتاب است که در 190 صفحه تالیف و تدوین شده است.
کتاب «هویت طلبگی؛ اصول، شاخص‌ها و رسالت‌ها» اثر محسن آذری از سوی نشر سبط اکبر با قیمت 10هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.
 
نظر بدهید