رونمایی از «حجت چریک» و «ردپایی در رمل»
چهارشنبه 13 مرداد 1395

رونمایی از «حجت چریک» و «ردپایی در رمل»

نشست رونمایی دو کتاب «حجت چریک» و «ردپایی دررمل» در مرکز تبادل کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی مرکز تبادل کتاب، «حجت چریک» شرح زندگی سردار شهید حجت‌الله نیکچه فراهانی از کودکی تا شهادت است. انتشارات 27 بعثت داستان زندگی این فرماندۀ 19 سالۀ گردان انصارالرسول لشکر 27 محمد رسول الله(ص) را در 172 صفحه به چاپ رسانده است. شهید نیکچه فراهانی متولد سال 43 بود و در سال 62 در منطقۀ فکه به شهادت رسید. «حجت چریک» علاوه بر زندگی‌نامۀ شهید، شامل تصاویری از شهید حجت در مراحل مختلف زندگی از کودکی تا شهادت است.
نویسنۀ این اثر، فاطمه وفایی‌زاده است، زهرا زمانی نیز محقق اثر است و انجام مصاحبه با خانواده و هم‌رزمان و دوستان شهید را به صورت میدانی انجام داده است.
همچنین کتاب «ردپایی در رمل»، خاطرات روزنوشت محمدحسن منافی از تفحص پیکر شهداست. نشر یادشده این کتاب را در 312 صفحه به چاپ رسانده است.
نشست رونمایی از این دو کتاب با حضور نویسندگان و محققان دو اثر، جمعی از مسئولان و اهل فرهنگ و خانواده و هم‌رزمان شهید روز چهارشنبه 13 مردادماه از ساعت 16 تا 18 در مرکز تبادل کتاب تهران واقع در چهارراه ولی عصر، ابتدای خیابان مظفر شمالی برگزار می‌شود.
نظر بدهید