مجموعه اشعار شاعران برای حادثه پلاسکو کتاب خواهد شد
یکشنبه 17 بهمن 1395

​مدیر اجرایی انتشارات فصل پنجم خبر داد

مجموعه اشعار شاعران برای حادثه پلاسکو کتاب خواهد شد

محسن بیگی، مدیر اجرایی انتشارات فصل پنجم گفت:‌ در حال جمع‌آوری مجموعه اشعار شاعران برای حادثه پلاسکو هستیم که این کتاب بعد از انتشار به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان حوزه ادبیات قرار خواهد گرفت.

محسن بیگی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: انتشارات فصل پنجم  در راستای ارج نهادن به ایثار و ازخودگذشتگی آتش‌نشانان فداکاری که جان خود را در راه نجات همنوعان خود فدا کردند و ققنوس‌وار از آن آتش افروخته بال کشیدند، شعرهای سروده شده درباره این حادثه را جمع‌آوری کرده و در قالب یک کتاب منتشر خواهد کرد.
وی ادامه داد:‌ تمام تلاش ما این است که کتاب تا مراسم چهلم آتش‌نشانان آماده و منتشر شود. این کتاب غیرقابل فروش است و به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان به ادبیات و شعر قرار خواهد گرفت.
مدیر اجرایی انتشارات فصل پنجم در توضیح نحوه جمع‌آوری آثار گفت: در چند روز گذشته مشغول جمع‌‌آوری آثار منتشر شده درباره این موضوع بودیم که تا به امروز 160 شعر انتخاب شده است. همچنین شاعرانی که شعری با موضوع حادثه پلاسکو انتخاب کرده‌اند، می‌توانند اثر خود را تا 20 بهمن‌ماه برای انتشار در این مجموعه به نشانی اینترنتی Fasle5.1386@gmail.com  ارسال کنند.
بیگی با اشاره به آثار ارسالی برای درج در کتاب گفت: شاعران زیادی در این مجموعه حضور دارند که از این بین می‌توان به صابر قدیمی، بابک زمانی، حامد عسکری، مجید سعدآبادی و میلاد عرفان‌پور اشاره کرد.
وی با اشاره پروسه چاپ کتاب اظهار کرد:‌ با توجه به آثار ارسالی حدود 80 درصد کتاب آماده است و ظرف امروز و فردا نام کتاب را انتخاب و برای برای مجوز اقدام خواهیم کرد.
 
نظر بدهید