بن‌کارت‌های بانک صادرات تا اسفند فعال است
چهارشنبه 20 مرداد 1395

بن‌کارت‌های بانک صادرات تا اسفند فعال است

مشاور منابع و توسعه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد از تمدید مهلت اعتبار بن‌کارت‌های بانک صادرات طبق نامه‌نگاری با بانک خبر داد و گفت: بن‌کارت‌های بانک صادرات تا پایان سال فعال بوده و کتاب‌فروشان موظف به دریافت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، نیکنام حسین‌پور، مشاور منابع و توسعه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون فعال بودن بن‌کارت‌های بانک صادرات اظهار داشت: همچنان این بن‌کارت‌ها دارای اعتبار هستند.

وی با بیان اینکه پشت این بن‌کارت‌ها، اعتبار را تا پایان شهریور ماه قید کرده؛ اما این مهلت تمدید شده گفت: طبق نامه‌نگاری که با بانک صادرات انجام شد، مهلت اعتبار این نوع از بن‌کارت تا پایان اسفند 95 تمدید شده است.

حسین پور در ادامه به وجود 1900 کارت‌خوان در این راستا اشاره کرد و افزود: این کارت‌خوان‌ها مربوط به شرکت ایران‌کیش هستند که طرف قرار داد بانک صادرات است، همچنان فعال بوده و دارندگان این نوع کارت‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به اینکه اگر کتاب‌فروشی این کارت‌ را نپذیرد، چگونه باید عمل کرد ابراز داشت: تمامی کتاب‌فروشی‌ها باید این کارت‌ها را قبول کنند چنانچه کتاب‌فروشی دارای دستگاه پوز ایران‌کیش نباشد می‌تواند درخواست داده و دریافت کند.

گفتنی است، چندی پیش این مقام مسئول از نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بانک شهر در اکثر کتاب‌فروشی‌ها و دفاتر ناشران در استان‌های کشور خبر داده و گفته بود: 460 دستگاه کارت‌خوان بانک شهر در دفاتر ناشران و کتاب‌فروشی‌های اکثر استان‌های کشور نصب شده‌اند و دارندگان کارت‌های اهل قلم و سازمان‌ها و نهادهایی که بن‌کارت مشارکتی بانک شهر را دریافت کرده‌اند، می‌توانند از بن‌کارت‌های خود استفاده کنند.

وی افزود: همچنین ناشران متقاضی دریافت دستگاه‌های کارت‌خوان بانک شهر نیز می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت خانّ کتاب نسبت به ثبت نام جهت دریافت دستگاه کارت‌خوان بانک شهر اقدام کنند.

نظر بدهید