برگزیدگان مسابقۀ کتابخوانی «داستان نانوتافته» معرفی شدند
چهارشنبه 14 تير 1396

برگزیدگان مسابقۀ کتابخوانی «داستان نانوتافته» معرفی شدند

قرعه‌کشی مسابقۀ کتابخوانی «نانوتافته» برگزار و برگزیدگان آن مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی جوایز مسابقه کتابخوانی «داستان نانوتافته» که توسط انتشارات مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه السلام (نشر سدید) و با همکاری فروشگاه اینترنتی کتاب «واوک» از 10 بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود و تا 4 تیر ماه 96 ادامه داشت، برگزار شد.
در این مراسم که امروز با حضور مسئول مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه السلام و همچنین نماینده ستاد نانو در دفتر مرکز تحقیقات برگزار شد، برندگان یک دستگاه لپ تاب، پنج دستگاه تبلت، 30 عدد بن تخفیف 50 درصدی خرید از سایت فروشگاه سدید تا سقف 200 هزار تومان و همچنین 20 عدد بن تخفیف 50 درصدی خرید از فروشگاه اینترنتی واوک تا سقف 50هزار تومان مشخص شدند.
کتاب «داستان نانوتافته»، روایتی متفاوت از مسیر پرپیچ و خم یک فناوری کاربردی در کشور است؛ روایتی که تصویری آموزنده و ظرافت‌های تجاری‌سازی فناوری الکتروریسی و فیلتر نانوالیاف را ارائه کرده است. این کتاب، اثر مشترک سیدحمزه حسنی، سیدمجتبی قافله‌باشی و سعید حسین‌رفیعی است.
در این کتاب سعی شده تجربیات این مسیر به عنوان تجربه‌ای در مدیریت دانش در اختیار دیگران قرار گیرد، تجربه‌ای که حلقه مفقوده اقتصاد مقاومتی در صنعت به نظر می‌آید.
لازم به ذکر است به زودی با برندگان قرعه کشی از طریق دفتر انتشارات مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه السلام (نشر سدید) تماس گرفته می شود و هماهنگی های لازم جهت دریافت جایزه با آنان صورت می پذیرد، ضمنا لیست کامل اسامی برندگان طی روزهای آتی در کانال مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه السلام به آدرس BasijisuRC@ و همچنین کانال نشر سدید به آدرس sadidisu_ir@ منتشر خواهد شد.
 
نظر بدهید