چطوری نماز بخوانم
شنبه 24 مهر 1395

چطوری نماز بخوانم

کتاب «چطوری نماز بخوانم» اثر «سیدحسین صدرالحفاظ» در نوبت چاپ پنجم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب «چطوری نماز بخوانم» اثر «سیدحسین صدرالحفاظ» در نوبت چاپ پنجم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

یکی از دغدغه‌های بسیاری از مادران و پدران محترم، تربیت دینی کودکانشان است. همین امر سبب شده تا به دنبال یک روش موثر برای جذب کودکانشان نسبت به آموزه‌های دینی باشند. از سوی دیگر همه والدین می‌دانند یکی از آموزه‌های مهم دینی که نقش بسیار مؤثری در تربیت فرزندانشان دارد، نماز است. لذا به دنبال شیوه‌های کاربردی برای جذب و علاقه فرزندانشان به نماز می‌باشند. کتاب چطوری نماز بخوانم ضمن معرفی مختصر و کلی اصول و فروع دین اسلام، خواننده را با مقدمات، شرایط و آداب نماز به صورت مرحله به مرحله و همراه با تصاویر و اذکار مربوط ـ آشنا می‌کند.

کتاب‌های بنفشه، واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، "کتاب چطوری نماز بخوانم؟" اثر "سید حسین صدرالحفاظ" را در نوبت چاپ پنجم، تیراژ 1650 نسخه و قیمت 5000 تومان روانه بازار کتاب نمود.

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي هاي معتبر سراسر كشور، مي توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 
نظر بدهید