قدیانی 365 روز سرگرمی را تجدید چاپ نمود
سه شنبه 16 آذر 1395

قدیانی 365 روز سرگرمی را تجدید چاپ نمود

کتاب 365 روز سرگرمی ترجمه و تألیف شیما فتاحی را در نوبت چاپ یازدهم روانه بازار کتاب نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب 365 روز سرگرمی ترجمه و تألیف شیما فتاحی  را در نوبت چاپ یازدهم روانه بازار کتاب نمود.

365 روز سرگرمی همان طور که از نامش پیداست، کتابی شامل 365 معما، بازی و سرگرمی می‌باشد که دارای ویژگی‌های خاصی است.

این کتاب قدرت یادگیری کودک را بالا برده و وی را ترغیب به خواندن و نوشتن می‌کند. وقتی آموزش همراه با بازی و معما و روش‌های سرگرم کننده باشد، کودکان اشتیاق بیشتری برای یادگیری از خود نشان می‌دهند. این کتاب به گونه‌ای طراحی شده که اطلاعات متنوع و زیادی را در اختیار کودکان قرار می‌دهد. و استعداد حل مسائل ریاضی در آنها شکوفا می‌گردد.

این کتاب در پایان کتاب فارسی اول دبستان به عنوان کتاب مناسب معرفی شده و مورد تأیید و معرفی شده در کتابنامه‌ی رشد  شماره 12 و 14وزارت آموزش و پرورش و همچنین اثر راه یافته به مرحله نهایی هشتمین جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد1389 در بخش آموزش ریاضی می‌باشد.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، کتاب 365 روز سرگرمی ترجمه و تألیف شیما فتاحی  را در نوبت چاپ یازدهم، تیراژ 2200 نسخه و قیمت 12500 تومان را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه‌ی اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 
نظر بدهید