رمان «برادر انگلستان» نقد و بررسی می‌شود
دوشنبه 23 بهمن 1396

با حضور میرشکاک، مزینانی و شرفی‌خبوشان

رمان «برادر انگلستان» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی رمان «برادر انگلستان» نوشته علیرضا قزوه، با حضور یوسفعلی میرشکاک، محمدکاظم مزینانی و محمدرضا شرفی‌خبوشان در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، بیستمین جلسه از سلسله نشست‌های نقد رمان «آئینه‌بندان» ویژه نقد و بررسی رمان «برادر انگلستان» نوشته علیرضا قزوه، با حضور نویسنده اثر، و نویسندگان و منتقدان ادبی همچون یوسفعلی میرشکاک، محمدکاظم مزینانی و محمدرضا شرفی خبوشان، ساعت 15 چهارشنبه 25 بهمن‌ماه در سالن اوستا حوزه هنری برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در زمان یاد شده به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.
رمان «برادر انگلستان» اولین رمان علیرضا قزوه است که به روایت وقایع پس از کودتای 28 مرداد 32 می‌پردازد تا روزهای پس از انقلاب نیز ادامه پیدا می‌کند و خواننده را وارد حال و هوای داستان می‌سازد.
در بخشی از رمان آمده است: « ... این سال‌های آخر هر سال فقط دندان‌های اسماعیل افتاد، فقط موهای اسماعیل ریخت، فقط اسماعیل لاغر شد، و هرگاه که به ملاقاتش رفتیم چمباتمه زد و سیگار کشید و سیب‌های زرد نرم را بی‌دندان گاز زد. دست آخر هم اسماعیل دود شد و رفت.»
گفتنی است رمان «برادر انگلستان» در 376 صفحه، قطع رقعی و با قیمت 15 هزار تومان از سوی سوره مهر منتشر شده است.
برای خرید نسخه چاپی کتاب از اینجا اقدام کنید.
برای خرید نسخه الکترونیک کتاب از اینجا اقدام کنید.
 
 
نظر بدهید