«پوتین‌قرمزها»؛ کتاب محور سومین دوره پویش «کتاب‌قهرمان»
شنبه 01 آذر 1399

«پوتین‌قرمزها»؛ کتاب محور سومین دوره پویش «کتاب‌قهرمان»

سومین دورۀ پویش «کتاب‌قهرمان» با محوریت کتاب «پوتین‌قرمزها» آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، سومین دورۀ مسابقۀ بزرگ «کتاب‌قهرمان» با محوریت کتاب «پوتین‌قرمزها» نوشته فاطمه بهبودی، با همکاری انتشارات سورۀ مهر و مرکز رسانه‌ای شیرازه آغاز شد.

کتاب «پوتین قرمزها» خاطرات مرتضی بشیری، بازجو و مدیرمسئول جنگ روانی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در دوران دفاع مقدس است. او طی مصاحبه‌هایی به همت فاطمه بهبودی، خاطرات خود را از بازجویی افسرهای رده‌بالای عراقی بیان کرده است.

بهبودی داستان را با بازجویی یکی از این افسرهای رده‌بالا آغاز می‌کند و با این روش، خواننده را به فضای اصلی داستان می‌کشاند. سپس به گذشتۀ راوی باز می‌گردد و زندگی او را روایت می‌کند. در واقع فصل‌های کتاب بین گذشتهٔ راوی تا زمانی که او به مسئولیت جنگ روانی قرارگاه می‌رسد، در رفت و آمد است. بخش‌هایی که نویسنده از زندگی شخصی راوی بیان کرده، شامل بخشی از روابط خانوادگی و برادران راوی، تحصیلات و شغل‌های قبلی وی و فعالیت‌های انقلابی اوست.

کتاب «پوتین قرمزها» در 392 صفحه منتشر شده است که در دورۀ برگزاری مسابقۀ کتابخوانی «کتاب‌قهرمان» با قیمت چهل‌هزار تومان به فروش خواهد رسید.

برای تهیۀ کتاب، علاوه بر مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید به سایت کتاب‌قهرمان و سایت انتشارات سورۀ مهر و کتابیکا مراجعه کرده یا عدد 5 را به شمارۀ 50005460 ارسال نمایید. همچنین نسخۀ الکترونیکی و صوتی کتاب در نرم‌افزار «کتاب‌قهرمان» موجود است.

جوایز این دوره از مسابقۀ بزرگ «کتاب‌قهرمان» شامل ده جایزۀ سه‌میلیون‌ریالی ویژۀ خریداران کتاب، چهارده جایزۀ پنج‌میلیون‌ریالی ویژۀ خوانندگان کتاب و همچنین جوایز ویژۀ همراهان وفادار به میزان سه جایزۀ ده‌میلیون‌ریالی، دو جایزۀ بیست‌میلیون‌ریالی و جایزۀ ویژۀ سی‌میلیون‌ریالی خواهد بود. برای شرکت در مسابقه به سایت ketabghahreman.com مراجعه نمایید.

 

نظر بدهید