«تنفس در بی‌نهایت» در زندگی امام هادی(ع)
چهارشنبه 06 مرداد 1400

تنفس در بی‌نهایت

«تنفس در بی‌نهایت» در زندگی امام هادی(ع)

کتاب «تنفس در بی‌نهایت» همزمان با ایام میلاد امام هادی علیه‌السلام توسط انتشارات کتاب جمکران و به قلم اسدالله اسدی مبرهن روانه بازار نشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، انتشارات کتاب جمکران بار دیگر به سراغ داستان بلند تاریخی جدیدی رفته است. داستانی بلند، با عنوان «تنفس در بی‌نهایت» که برای امام هادی علیه‌السلام منتشر شده است.

کتابی که ما را رهسپار کوچه‌‌ پس‌کوچه‌های قرن سوم از اصفهان تا سامرا کرده و معرفت‌بخش مخاطبان نسبت به امام هادی و زمانه ایشان می‌شود. این کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای خوانندگانش را مهمان سامرا می‌کند.

کتاب «تنفس در بی‌نهایت» همزمان با ایام میلاد امام هادی علیه‌السلام توسط انتشارات کتاب جمکران و به قلم اسدالله اسدی مبرهن روانه بازار نشر شد.

محوریت داستان با «عبدالرحمن» جوانمردِ عدالتخواهی است که حکومت متوکل عباسی تمام خانواده‌اش را کشته و به دنبال قتل او نیز است. نجات او به دست آسیه، عشق را در دل او جوانه می‌زند، اما او مأموریتی بزرگ برای کشف حق و حقیقت دارد. مأموریتی که به خاطر آن مجبور به ترک وطن و تازه عروسش می‌شود و دل به جاده حقیقت می‌سپارد. مسیری که او را به حقیقت اصلی هدایت می‌کند. مسیری که به سامرا منتهی می‌شود.

در برشی از این کتاب می‌خوانیم:

«باباحیدر تمام مدت دست آسیه را در دستش گرفته و فشار می‌دهد. آسیه آیـه قرآن زمزمه می‌کند: «اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ» 

باباحیدر گریه می‌کند. دختــرم! مگـر جز از خدا از دست دیگری انتظار کمک داری؟ چــرا صدایش نمی‌کنی؟ خداونــد در قــرآن از مــا می‌پرسد آیا معبود دیگری جز خدا هست؟

آسیه با حرف پدربزرگش گریه می‌کند و از او می‌خواهد تا برای عبدالرحمان دعا کند.

باباحیدر دست نوه‌اش را رو به آسمان بلند می‌کند.

دختـرم! دعـا را از کسی گدایـی نکـن. همین کـه حاجتمنـد شـدی، خـودت حاجـتت را از خدایـت درخواسـت کـن. خداونـد در قـرآن ضامـن اجابـت دعاهـا شـده اسـت...

کتاب «تنفس در بی نهایت» در ۴۰۰ صفحه و با قیمت ۷۶ هزار تومان روانه بازار شد. این کتاب هم اکنون با تخفیف ویژه در سایت کتاب جمکران www.ketabejamkaran قابل دسترس است. 

نظر بدهید