دور ششم پویش کتابخوانی پویا به خردسالان اختصاص یافت
یکشنبه 13 تير 1400

دور ششم پویش کتابخوانی پویا به خردسالان اختصاص یافت

ششمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» با محوریت مجموعه «ببعی و ببعو» ویژه خردسالان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر،  ششمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات «کتاب نبات» و با محوریت مجموعه کتاب «ببعی و ببعو» از دهم تیرماه ۱۴۰۰ شروع به‌کار می‌کند.

 

این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه خردسالان بوده و در پنجمین دوره خود به سراغ مجموعه دوست‌داشتنی و پرطرفدار «ببعی و ببعو» رفته که پویانمایی تولیدشده در شبکه پویا است و این کتاب را محور این دوره از پویش قرار داده است.

 

مجموعه چهارجلدی «ببعی و ببعو» با عناوین «جشن تولد»، «جواهر خانم» و «کیک تولد» برای اولین بار در ایران به‌صورت کمیک برای خردسالان طراحی شده است. جلد آخر این مجموعه  با عنوان «حالا بازی»، بازی‌ها و مهارت‌هایی را برای کودکان به همراه دارد و این مجموعه دوست‌داشتنی را از «دیدنی» به «خواندنی» تبدیل کرده است.

 

مهلت شرکت در این پویش از دوازدهم تیرماه تا دوازدهم مرداد‌ماه ۱۴۰۰ است و جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

 

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۲ را به ۱۰۰۰۹۰۰۰۷ ارسال کرده، یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

نظر بدهید