سالن یاس گامی مهم در راستای ارائۀ مشاوره به دانش‌آموزان است
شنبه 23 ارديبهشت 1396

سالن یاس گامی مهم در راستای ارائۀ مشاوره به دانش‌آموزان است

علامتی: نمایشگاه کتاب فرصتی استثنائی برای آشنایی با بهترین و جدیدترین کتاب‌هاست؛ اما این نمایشگاه یک چیز کم دارد و آن سامانة مشاوره برای دانش‌آموزان جویای مناسب‌ترین کتاب‌هاست. بحمدالله سالن یاس گام مهمی در این راستاست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، حامد علامتی، دبیر کل اتحادیۀ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور از سالن یاس بازدید کرد. علامتی دربارۀ جایگاه کتاب و کتاب‌خوانی گفت: کتاب صرفاً یک ابزار انتقال دانش نیست که با ایجاد قالب‌های جدید مثل محصولات صوتی‌تصویری و شبکه‌های اجتماعی و... از موضوعیت بیفتد. موضوع کتاب و کتاب‌خوانی اولویتی اصلی برای ماست و هر انجمن اسلامی بایستی پاتوقی برای ترویج این دغدغة مقام معظم رهبری باشد.
علامتی دربارۀ طرح کندوی کتاب  توضیح داد: هر انجمن اسلامی باید کندویی از شیرین‌ترین و کاربردی‌ترین کتاب‌های متناسب با دانش‌آموزان را ایجاد نماید. طرح کندوی کتاب یعنی اینکه دانش‌آموز عضو انجمن اسلامی پیشتاز مطالعه است و بهترین‌ها را در اختیار سایر دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا شهد شیرین دانایی را در کام همسالان خود بریزد.
رئیس انجمن‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دربارۀ نمایشگاه کتاب توضیح داد: نمایشگاه کتاب فرصتی استثنائی برای آشنایی با بهترین و جدیدترین کتاب‌هاست؛ اما این نمایشگاه یک چیز کم دارد و آن سامانة مشاوره برای دانش‌آموزان جویای مناسب‌ترین کتاب‌هاست. بحمدالله سالن یاس گام مهمی در این راستاست.
نظر بدهید