علاقۀ من به سالن یاس به‌خاطر بازدید هر سالۀ رهبری از آن است
شنبه 23 ارديبهشت 1396

مریم جدلی، نویسنده و مدیرمسئول انجمن فرهنگی زنان ناشر

علاقۀ من به سالن یاس به‌خاطر بازدید هر سالۀ رهبری از آن است

علاقۀ من به این سالن به این دلیل است که هر سال رهبر به اینجا می‌آمدند و تازه‌های کتاب را می‌دیدند. اما تأسفم از این است که چرا دو سال است این اتفاق رخ نداده. چرا ایشان تمایل ندارند که به نمایشگاه بیایند؟

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، مریم جدلی، نویسنده و مدیرمسئول انجمن فرهنگی زنان ناشر گفت با ابراز تأسف از عدم حضور رهبری در نمایشگاه کتاب گفت: علاقۀ من به این سالن به این دلیل است که هر سال رهبر به اینجا می‌آمدند و تازه‌های کتاب را می‌دیدند. اما تأسفم از این است که چرا دو سال است این اتفاق رخ نداده. چرا ایشان تمایل ندارند که به نمایشگاه بیایند؟
جدلی از مکان سالن یاس انتقاد کرد و افزود: به نظر من گل نمایشگاه باید اینجا باشد. مکان این سالن مناسب نیست. مکانی است که در معرض دید مخاطبان نیست. شاید تبلیغات وسیع نیستند. اگر وسیع‌تر باشند، مخاطبان بیشتر به این سمت کشیده می‌شوند.
وی در پایان گفت: درمجموع برنامه‌های سالن را پیگیری می‌کنم و از اطلاع‌رسانی‌هایی که خود سالن انجام می‌دهد، مطلع هستم. امیدوارم سال آینده دوستان با تلاش بیشتر این را محقق کنند که سالن یاس در جای مناسب‌تری قرار بگیرد.
نظر بدهید