«قرار سه شنبه ها» با طعم کتاب «تنهاگریه کن»
چهارشنبه 03 آذر 1400

«قرار سه شنبه ها» با طعم کتاب «تنهاگریه کن»

ویژه برنامه «قرار سه شنبه ها» با محوریت کتاب«تنهاگریه کن» توسط انتشارات شهیدکاظمی در مجتمع ناشران قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، ویژه برنامه «قرار سه شنبه ها» با محوریت کتاب«تنهاگریه کن» توسط انتشارات شهیدکاظمی در مجتمع ناشران قم برگزار شد.

«قرار سه شنبه‌ها» این هفته(دوم آذر1400)با محوریت کتاب«تنهاگریه کن» روایت زندگی شهید محمد معماریان با استقبال گسترده اهالی کتاب با شکلی متفاوت در جلو فروشگاه کتاب شهیدکاظمی واقع در مجتمع ناشران قم برگزار شد . در این برنامه که با حضور نویسنده کتاب؛ خانم اسلامی، حاج محمود پارچه باف(از خادمین و پیرغلامان سید الشهدا(س) و مسول موکب حضرت معصومه(س)در کربلا)، آقای حسینی کاشانی(مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد قم)، آقای کریمی(مدیر اداره کتاب استان قم)، مهدی توکلیان(روابط عمومی نهاد کتابخانه های کشور) و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد ضمن بیان روایت هایی ناب از مادران شهدا و عظمت آن در دوران جنگ تحمیلی از مادر شهید معماریان و فرزند شهیدش؛ محمد معماریان خاطراتی توسط حاج حسین کاجی بیان شد. در ادامه نویسنده کتاب به نحوه نگارش و انتخاب این سوژه برای نگارش کتاب اشاره نمود و در پایان با حضور میهمانان برنامه از نویسنده کتاب و حاج حسین کاجی تقدیر به عمل آمد. این برنامه که هر هفته میزبان یک نویسنده، یک کارشناس کتاب و یک میهمان ویژه مرتبط با برنامه می‌باشد با مشارکت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم  مجتمع ناشران و اداره فرهنگ و ارشاد استان قم برگزار شد.


علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب «تنها گریه کن» روایت زندگی شهید محمد معماریان می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با تخفیف تهیه نمایند.

 

نظر بدهید