تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب بر دو کتاب درباره شهید صدرزاده رونمایی شد
سه شنبه 31 مرداد 1402

تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب بر دو کتاب درباره شهید صدرزاده رونمایی شد

تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» با حضور رئیس جمهور و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه و بسیج در مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، «اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد» و «پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» با شعار «مثل مصطفی»،  دوشنبه ۳۰ مردادماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.در این مراسم با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج و جمعی دیگر از شخصیت‌های ملی و فرماندهان سپاه و بسیج، از تقریظ رهبری بر دو کتاب در مورد شهید مصطفی صدرزاده رونمایی شد.

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «سرباز روز نهم»

بسمه تعالی

ــ پیش از این کتاب دیگری در شرح حال شهید صدرزاده خوانده‌ام، ولی ابعاد شخصیت محبوب و چندجانبه‌ی این شهید عزیز در این کتاب بیشتر بیان شده است. این چهره‌ی برجسته بیشک یک الگو است برای جوانان امروز و فردا. اراده‌ی قوی، فهم درست، روحیه‌ی ایثار، شجاعت، خستگی‌ناپذیری، ‌ادب، دلِ انباشته از محبت و صفا، و بسی دیگر از خصوصیات برجسته،‌ بخش‌هائی از شخصیت این جوان فداکار و انقلابی نسل‌های دوم و سوم انقلاب است. خواندن این کتاب برای من غبطه‌انگیز است. این گلهای سرسبد به چه مقاماتی رسیدند، و من و امثال من چگونه در این مسیر، ‌پای در گل ماندیم. سلام و صلوات خدا بر شهید مصطفی صدرزاده و همسر صبور و پدر و مادر ایثارگر او.

اسفند ۴۰۱

 

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»

صفا، اخلاص، صِدق، ایثار، ترجیح رضای حضرت حق بر همه چیز، بر همه‌ی عشق‌ها و همه‌ی محبوبها.. اراده و عزم راسخ در راه خدا و عشق به اهل بیت علیهم السلام، نمایشگر بخشی از شخصیت ممتاز شهید عزیز مصطفی صدرزاده است. سلام خدا بر او، و بر همسر صبور و دیگر وابستگانش، نوشته خانم تجار، شیرین و پخته و مبتکرانه است.

۹۷/۹/۱۸

 

نظر بدهید