یک سیل و یک سیلی منتشر شد
دوشنبه 30 خرداد 1401

یک سیل و یک سیلی منتشر شد

کتاب یک سیل و یک سیلی با رخدادهای بزرگ تاریخ معاصر توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری قدرولایت به چاپ رسید.

به‌گزارش مرکز ارتباطات و تشکیلات مجمع ناشران انقلاب اسلامی؛ محمد حسن مردانی در کتاب «یک سیل و یک سیلی» توانسته یکی از رخدادهای بزرگ تاریخ معاصر ایران را از کوچه پس کوچه‌های یک قرن پیش روایت کند.

این روایت نشان می‌دهد که چگونه عَلَم و کُتل «جمهوری خواهی» رضاخان سردار سپه نقش بر آب می‌شود و علی‌رغم همة حمایت‌های بیگانگان و نقش ‌آفرینی ارتش و کشتار مردم، نتوانست بر اراده پیرمردی متدیّن و مقاوم به نام آیت الله سید حسن مدرس پیروز شود و در نهایت مجبور شد دست از شعار عوام فریبانة « جمهوری خواهی» دست بردارد.

این کتاب برای نوجوانان، گوشه‌ای از تاریخ این کشور را روایت می‌کند که توسط استاد محمدحسین صلواتیان تصویرگری و آقای امیر وحید سعیدی فرد گرافیک آن را عهده دار بودند.

کتاب در قطع رقعی در 36 صفحه چهاررنگ با قیمت 50 هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر و در دسترس نوجوانان علاقمند به تاریخ کشورشان قرار گرفته است.

ویژگی‌هایی که کتاب را در موضوعات خودش متفاوت ساخته شامل بیان حادثه مهم تاریخ معاصر به زبان گیرا و هنری برای نوجوانان در تحقق مطالبه رهبری برای تبیین تاریخی و حفظ هویت ملی و تصویر سازی و گرافیک زیبا، جذاب و مفهوم سازی دقیق توسط تصویرگر و گرافیست است.

 

انتهای پیام/

نظر بدهید